Hyvin tehty animaatio tapahtumista..
http://www.onnettomuustutkinta.fi/25848.htm
http://www.onnettomuustutkinta.fi/25848.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo, en tässä nyt itkua väännä tai mitään, mutta kyllähän tuollaisen näkeminen näin rautalanka-animaationa vähän pistää miettimään tuota elämän jatkuvuuden itsestäänselvyyttä uudelta kantilta.Mike sanoi:Get over it, man!
:thumbs:
Neuvostoliitto sanoi:Eiks tuo rekkakuski olis voinut aloittaa jarruttelua jo mäen päällä kun vaunu alkoi sladittaa?
Neuvostoliitto sanoi:Eiks tuo rekkakuski olis voinut aloittaa jarruttelua jo mäen päällä kun vaunu alkoi sladittaa?
Mike sanoi:Tuntuisi että tossa olisi dösäkuski voinut vetää tieltä ojaan, tuo rekkahan oli pitkän matkaa väärällä kaistalla. Kirpasee vähemmän varmaan kun jengi lentelee niskaan, kuin se että satoja kiloja painavat rullat tulee naamaan. Ei vais, pienempi impact olis ollut jos metsään olis vetänyt, mutta ajattele tuossa nyt sitten selkeesti.
Kun perävaunu alkaa "sladittaa" , niin ainoa konstia saada se oikenemaan on antaa lisää happea eli kaasu pohjaan. Jos rajotin tulee vastaan niin eipä siinä ole paljon tehtävissä. Eli vetoauto vauhtia lisäämällä menee vaunua "karkuun" jolloin se oikenee. Näin mä tän olen miettiny.Neuvostoliitto sanoi:Eiks tuo rekkakuski olis voinut aloittaa jarruttelua jo mäen päällä kun vaunu alkoi sladittaa?
GynoTissi sanoi:Kun perävaunu alkaa "sladittaa" , niin ainoa konstia saada se oikenemaan on antaa lisää happea eli kaasu pohjaan. Jos rajotin tulee vastaan niin eipä siinä ole paljon tehtävissä. Eli vetoauto vauhtia lisäämällä menee vaunua "karkuun" jolloin se oikenee. Näin mä tän olen miettiny.
maxi sanoi:Ja näin on myöskin rekkakuskit kertoneet, ei tämä niin harvinainen tilanne kuitenkaan ole että perävaunu heittelehtii, tällä kertaa sillä oli vakavat seuraamukset..
Tämän jälkeenhän alettiin miettimään sellaista hätäkatkaisinta josta rajoittimen saisi pois päältä ja näin lisättyä hätätilateessa nopeutta. Poiskytkeminen näkyisi sitten piirturinkiekossa..
TeHo sanoi:Ja rekkakuskit ovat myös kertoneet että sellaista rekan moottoria ei ole jonka tehot riittävät 90km/h vauhdissa oikaisemaan 47 tonnia painavan yhdistelmän.
TeHo sanoi:Ja rekkakuskit ovat myös kertoneet että sellaista rekan moottoria ei ole jonka tehot riittävät 90km/h vauhdissa oikaisemaan 47 tonnia painavan yhdistelmän.