Konemusa

Siitä muutama....

Rankemman dubin seassa kolahtaa nuo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Doctor P ja Flux Pavillion olivat NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIN hyvia! Caspa oli myos jees, mutta Doctor P:n setti oli ehka paras.
Lauantaina luvassa seuraavaa:

TYKKAAN!

Loppuillasta sit:

Flux Pavillion
On todella bueno, vasta lähiaikoina genreen olen tutustunut mutta Flux Pavilion on ainakin jo kerinnyt monella biisillä soittolistaan.

Pistin noi nyt laittamas videot pyörii, kommentteja odotellessa.

EDIT: Skream, tai ainakaan nuo biisit ei oikeen kilahda. Liian rauhallista väärällä tapaa, väärällä tapaa siksi että kyllä jotkin muut taas menee. Magnetic meni kyllä omaan Electro soittolistaan. Eka Plastician ei kyl mee... noi reggae henkiset ei vaan kolahda itselle sitten yhtään. Japan biisissä on kyllä hieno soundi, eli talteen.

Mites muille uppoaa täällä psyke ja goa? Omia suosikkeja mm. SynSun, Infected mushroom, Mekkanikka, Twina, Shiva Shidapu (juu vanha :) ), Tristan, Ace Ventura, Liquid soul, 1200 Micrograms, Hallucinogen/Shpongle, Total Eclipse ja Chi-Ad näin muutamia mainitakseni. Oma nimimerkkikin on keksitty tuosta Shiva Shidapun biisistä Phantom Signal, kun siitä niin tykkäsin. Ja kyllä mulle menee joskus dark psykekin. Atriohm on ihan mielenkiintoista :D

Kyllähän tuota Infectediä on tullut kuunneltua, mutta harvemmin. Sillon kun haluaa kuunnella jotain hieman erilaista, mutta jotain missä ei lyriikat oo häiritsemässä.

What do you people like to listen(songs) during the work out...
Genre
Any specified playlist?
Currently whatever the gym is playing, since my iPod gave out and I sure as hell aint carrying around my Android at the gym.

If/when I find/fix my iPod, I'll be listening to something heavy. Raised Fist works well, and Meshuggah.

Electronic doesn't really go well with workouts, for me that is.

Mites muille uppoaa täällä psyke ja goa? Omia suosikkeja mm. SynSun, Infected mushroom, Mekkanikka, Twina, Shiva Shidapu (juu vanha :) ), Tristan, Ace Ventura, Liquid soul, 1200 Micrograms, Hallucinogen/Shpongle, Total Eclipse ja Chi-Ad näin muutamia mainitakseni. Oma nimimerkkikin on keksitty tuosta Shiva Shidapun biisistä Phantom Signal, kun siitä niin tykkäsin. Ja kyllä mulle menee joskus dark psykekin. Atriohm on ihan mielenkiintoista :D

Itsekin kuunnellut aika paljon psytrancea mutta tossa on vaikka millä mitalla nimiä mistä en ole kuullutkaan! Lataukseen siis... Oli muuten hyvä tuo sun nimikkobiisis. :)

Itsekin kuunnellut aika paljon psytrancea mutta tossa on vaikka millä mitalla nimiä mistä en ole kuullutkaan! Lataukseen siis... Oli muuten hyvä tuo sun nimikkobiisis. :)

Aika old schoolia tuo Shiva Shidapu, mutta mulle menee tuollanenkin :)
Muistaakseni Shiva Shidapun tyyppi on tällä hetkellä Infectedin kokoonpanossa...

Laitetaas tännekin tuo mun nimikkobiisi. Todella "kulmikasta" (=vanhaa) psykee! Olkaa hyvät:

Shiva Shidapu - Phantom Signal
http://http://www.youtube.com/watch?v=-ARHJ2_uXek

Tässä Slartolle:

Kannattaa kuunnella myös tän biisin "jatko-osa" vuodelta 2007 eli Vampiria night (en vaan löytänyt enää youtubesta)
SynSun - Vampiria

Tässäkin ihan mielenkiintoinen tämmönen "kesäinen ajelu jumputus".
SynSun - Self domination

Mekkanikkasta mulle tulee mieleen aina joku iso teollisuushalli ja ihan pimeet reivit. Tuo tyyli kuulostaa mun mielestä sellaselta teollisuushallilta, jossa on paljon robotteja ym. :)
Mekkanikka vs Mad Maxx - 2046

Twina on vielä aika tuore nimi, mutta senkin biiseissä on semmonen uniikki Twinamainen tunnelma (näin tosin on tietty monella artistilla).
Twina - The Voice Of God

Tämän kun kuulin ekan kerran olin aivan myyty. Loppupuolella melko jäätävää menoa! :)
Chi A.D. - Biocandy (Goa Trance)

Tämä olkoon tän viestin vika:

Melko yksinkertainen soundi, eikä ehkä ekalla kerralla niin kybällä vakuuta, mutta itse aloin tykkäämään parin kuuntelukerran jälkeen ja jotenki just tuo yksinkertaisuus sitten vaan iski. Tristan on mun mielestä aavistuksen "synkempää" psykee, mutta toimii. Kannattaa kuunnella myös Small Paper Squares.
Tristan - Tentacloid

Mulle uppoaa psyke tietyssa mielentilassa ja oikeanlaisessa paikassa. Esimerkiksi dubsteppia tai hyvaa Drum n Bassia jaksan kuunnella milloin vain, mutta psyke jostain syysta menee vaan klubilla tms. paikassa missa on paljon ihmisia ja oikeanlainen fiilis.
Phantom Signal on kylla hyva.

EDIT: Skream, tai ainakaan nuo biisit ei oikeen kilahda. Liian rauhallista väärällä tapaa, väärällä tapaa siksi että kyllä jotkin muut taas menee. Magnetic meni kyllä omaan Electro soittolistaan. Eka Plastician ei kyl mee... noi reggae henkiset ei vaan kolahda itselle sitten yhtään. Japan biisissä on kyllä hieno soundi, eli talteen.

Ma diggaan Skreamista koska se on niin simppelia dubsteppia. Huomenna katsotaan miten toimii livena :rock: Plasticianilla on myos uniikki soundi mista tykkaan.

Plasticianin Japan on kyllä mahtava fiilistely biisi.

Tää menee kyl kaikkien aikojen parhaimpien itkufiilistely biisien kärkiryhmään :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom