Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Remixii Emeryn Sanctuarystä, joku varmasti jo kuullukkin.

hih, totta:) ehkä nvs on töissä:D

4:20-->:rock:

Ei saatana :D Olin töissä niin ei kerennyt postata mutta nyt on lisää asiaa taas threadiin kun olen jamittanut viikon putkeen mixtapeja.
Elikkä taivaalliset tanssilattian tuhoajat seuraavaksi vuorossa :

http://www.pulsradio.com

Tuolta trance puolelta tulee hyvää settiä, varsinki iltasin..

Ite kuuntelen tolta sivulta ladattavalta playeriltä päivittäin tota radioo, eikä mitään hölmöjä mainoksia ym...

Tänään oon vähän fiilistelly tulevii HC reivei nimeltä, Mindcore presents: Leo Laker's B-Day. Tässä kuuntelin sinne tulevien artistejen biisejä ja tuli vastaan aika..."funkiii" tamppausta soittava Frank Kvitta.Menimpä samantien herran MySpace sivulle ja kuuntelin pari biisii...Eli nyt kaikki osotteesen http://www.myspace.com/frankkvitta ja sieltä kuuntelette ekan biisin nimeltä "Wettshirt contest". Perus meininkii :D ja kaikki mukaan sitten Helsinki Club, Helsinki
Pe 27.08.2010 21-04 kuunteleen hyvvöö jyystöö !

Nyt löyty väkevä raita. Kaivaa viimesetkin mehut palleista. Legendaarisen Red Alert 2 pelin soundtrackiltä löytyvän Hellsmarch biisin remix joka tulee murskaamaan paikat.

2ManyDj's mixaa livenä vähän kamaa, IMO tän hetkein lahjakkaimpia live dj:tä.

Nämä jampat saa bileet pystyyn ja livemixaus on ihan eritasolla ja tunnelman aistiminen ja tunnelman nostatus.
Jos edes yhdellä ihmisellä juolahtaa mieleen mennä katsomaan herroja livenä tämä posti on sen arvoinen.

Hardstyle kolisee välillä ihan OK! Toka kappale onki sitten jo puhdasta orgasmia..

Nätti biisi Sniffari <3..

Tällänen setti kannattaa ettiä, jos Hardstyle uppoaa: 101_va-black_2010_next_black_overdose_cd1.mp3

Traileria:

Maor Leviltä uusi sairaan kova biisi vokaalitrancen ystäville:

Above & Beyond valmistelee uutta levyä, jukaistaan syksyllä:

Vielä vähän Wippenbergin, Nic Chagallin ja Rank Onen yhteistyötä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom