Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy myöntää että olin otettu kun Pakkotoistosta löytyi oma threadi konemusiikkia varten!:hyvä:
Itse olen konemusiikin suurkuluttaja jolle menee oikeestaan kaikki Goa Trancesta - Houseen.
Heitänpä tuosta viimesimmät kuuntelemani hitit:

...
...

Ja tietysti jos kiinnostaa nii voitte katsoa omaa artistisivuani tuosta!
Näyttäis et sulki aika samanlainen maku ku meitsil ton playlistin suhteen ainaki :dance2:

Iha hauskoi noi sun omat biisit, mil oot väsäilly? Meitsi ite aina välil tappaa aikaa kikkailemalla FL Studiol jotain :D

Pistetään viel jotain:

Neptune Project - Aztec (Original Mix)

Kuffdam & Plant - Summer dream (Stoneface & Terminal remix)
Yritin ettii sitä versioo mitä mult löytyy, mutku ei millään - kuunnelkaa sitte tota :(

Andy Moor - Halcyon (Original Mix)

Andy Moor vs. Orkidea - YearZero Legendaarinen :dance:

Melodic / Beauty Trancella Jatketaan...:

Dumb Dan - Ele (Allende Remix)

Armin van Buuren featuring Cathy Burton - Rain

Dream Dance - Secrets of Asia

David Deejay - Disco Lights

David Deejay feat. Ela Rose - I Can Feel (Original Mix) [HD]

TranceLuvers - Star Hill (Iceferno's Radiant Glass Remix) <--Parasta fiilistelyä vähään aikaan... :hyvä: (Beauty Trance)

Tiesto - Global Harmony

James Holden featuring J Thompson - Nothing (93 Retrnng Mix)

Chunk Twist - Battery Life (Anjunadeep)

Jos piditte niin selailkaa sivuja taaksepäin ja kuunnelkaa minun muutkin postit...

Lisää on tulossa, toivottavasti

:hyvä: :thumbs: :piis:
Pidin, varmasti tulee kuunneltua! Pidä sama taso myös seuraavissa viesteissäsi. :thumbs:

Iha hauskoi noi sun omat biisit, mil oot väsäilly? Meitsi ite aina välil tappaa aikaa kikkailemalla FL Studiol jotain :D

Juu, iteltäniki löytyy FL Studio mutta oon siirtyny käyttää Propellerheadsin Reasonia... vähän ehkä kaipaa enemmän opetteluu mut muuten todella kätevä softa.:)

Juu, iteltäniki löytyy FL Studio mutta oon siirtyny käyttää Propellerheadsin Reasonia... vähän ehkä kaipaa enemmän opetteluu mut muuten todella kätevä softa.:)
Joskus vuonna 3, kokeilin reasonii. En tajunnu juuri mitään. Mut ehkä sitä nykyään tajuis jo jotain tosta. Vois ehk kokeilla kikkailla jotain :D

Aikasemmist posteist tulikin mieleen pari biusii:

Cosmicman - I Love You

Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes

Boom Jinx feat Key - Eternal Reminiscence ( Original Mix )

Todennäkösesti jossain vaiheessa ketjuu jo postattu, mut ei voi mitään. :piis:

Keep it comin'!

Jos täällä on porukkaa ketkä on väsänny omaa musaa niin tänne vaan! Ei me ihan lyttyyn haukuta ;)
Täällä (http://www.myspace.com/angmarktrance) olisi juhannuksen kunniaksi yks tranceralli jonka tossa keväällä laitoin kasaan.

Miksaus on hiukan rupinen syystä että loppu jossainvaiheessa kärsivällisyys ja taidot ja keskityin muihin juttuihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom