Konemusa

Täytyy myöntää että olin otettu kun Pakkotoistosta löytyi oma threadi konemusiikkia varten!:hyvä:
Itse olen konemusiikin suurkuluttaja jolle menee oikeestaan kaikki Goa Trancesta - Houseen.
Heitänpä tuosta viimesimmät kuuntelemani hitit:

...
...

Ja tietysti jos kiinnostaa nii voitte katsoa omaa artistisivuani tuosta!
Näyttäis et sulki aika samanlainen maku ku meitsil ton playlistin suhteen ainaki :dance2:

Iha hauskoi noi sun omat biisit, mil oot väsäilly? Meitsi ite aina välil tappaa aikaa kikkailemalla FL Studiol jotain :D

Pistetään viel jotain:

Neptune Project - Aztec (Original Mix)

Kuffdam & Plant - Summer dream (Stoneface & Terminal remix)
Yritin ettii sitä versioo mitä mult löytyy, mutku ei millään - kuunnelkaa sitte tota :(

Andy Moor - Halcyon (Original Mix)

Andy Moor vs. Orkidea - YearZero Legendaarinen :dance:

Melodic / Beauty Trancella Jatketaan...:

Dumb Dan - Ele (Allende Remix)

Armin van Buuren featuring Cathy Burton - Rain

Dream Dance - Secrets of Asia

David Deejay - Disco Lights

David Deejay feat. Ela Rose - I Can Feel (Original Mix) [HD]

TranceLuvers - Star Hill (Iceferno's Radiant Glass Remix) <--Parasta fiilistelyä vähään aikaan... :hyvä: (Beauty Trance)

Tiesto - Global Harmony

James Holden featuring J Thompson - Nothing (93 Retrnng Mix)

Chunk Twist - Battery Life (Anjunadeep)

Jos piditte niin selailkaa sivuja taaksepäin ja kuunnelkaa minun muutkin postit...

Lisää on tulossa, toivottavasti

:hyvä: :thumbs: :piis:
Pidin, varmasti tulee kuunneltua! Pidä sama taso myös seuraavissa viesteissäsi. :thumbs:

Iha hauskoi noi sun omat biisit, mil oot väsäilly? Meitsi ite aina välil tappaa aikaa kikkailemalla FL Studiol jotain :D

Juu, iteltäniki löytyy FL Studio mutta oon siirtyny käyttää Propellerheadsin Reasonia... vähän ehkä kaipaa enemmän opetteluu mut muuten todella kätevä softa.:)

Juu, iteltäniki löytyy FL Studio mutta oon siirtyny käyttää Propellerheadsin Reasonia... vähän ehkä kaipaa enemmän opetteluu mut muuten todella kätevä softa.:)
Joskus vuonna 3, kokeilin reasonii. En tajunnu juuri mitään. Mut ehkä sitä nykyään tajuis jo jotain tosta. Vois ehk kokeilla kikkailla jotain :D

Aikasemmist posteist tulikin mieleen pari biusii:

Cosmicman - I Love You

Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes

Boom Jinx feat Key - Eternal Reminiscence ( Original Mix )

Todennäkösesti jossain vaiheessa ketjuu jo postattu, mut ei voi mitään. :piis:

Keep it comin'!

Jos täällä on porukkaa ketkä on väsänny omaa musaa niin tänne vaan! Ei me ihan lyttyyn haukuta ;)
Täällä (http://www.myspace.com/angmarktrance) olisi juhannuksen kunniaksi yks tranceralli jonka tossa keväällä laitoin kasaan.

Miksaus on hiukan rupinen syystä että loppu jossainvaiheessa kärsivällisyys ja taidot ja keskityin muihin juttuihin.

Back
Ylös Bottom