Uutta two hour rushia taas ulkona
View: https://soundcloud.com/coldrushofficial/cold-rush-presents-two-hour-rush-022
View: https://soundcloud.com/coldrushofficial/cold-rush-presents-two-hour-rush-022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutta two hour rushia taas ulkona
rok rok Pitää taas alkaa totuttelemaan tähän EDM genreen, tullu laiminlyötyä nyt oikeestaan pari vuotta mut tänä vuonna ois Kroatian Ultra edessä.
Mikäslaista probleemaa siellä oli? Onko muita vinkkejä heittää?Noniin, loistavaa . Toivottavasti ovat petranneet järjestelyissä vähän parin vuoden takasesta. Itse kemuthan on aivan loistavat. T: siellä 2014.
No mistähän sitä alottas :D.
Festarihan on siinä poljuk tjsp stadikan alueella. Siinä pihalla oli rivi leikkimökkejä, jokasella matkanjärjestäjällä omansa mistä sit kyseisten matkanjärjestäjien kautta lippunsa hommanneet vaihtaa ne noihi ultra rannekkeisiin. No ensinnäki ku ite olin niin se oli aivan vitun kaoottinen se alue siinä, jengillä ei mitää käytöstapoi, kaikki tunki eteenpäin "jonossa" ja heitteli tyhjiä pulloja vaa olan yli välittämättä siitä et takana voi jotai tulla naamaa . Se meni niin häröilyks et tuli poliisit mellakkagearis pitää toista laitaa et se massa jotenki pysyis ruodus. Sit jos reunimmaiset horjahti sitä linjaa päi ku niit tönittii ni poliisit tunki niit kilvil takas linjaa :D. Et kannattaa mennä ajois ni saattaa päästä suht kärkee sii jonos meinaa siin voi oikeesti kestää vitun kauan.
Sit ne ei ollu ajatellu ollenkaa sitä itse sisäänkulkua sinne kentälle/katsomoihin. Plus 30 000 henkee päiväs ja siel oli kaks (2!!) avointa tunnelii, sellasia mitä jokases lätkähallis/stadikal o. Sit siinä puolesvälis katsomoo on sellanen mellakka-aita mis on ovet. Normi ovenlevynen ovi siis. Ja niit on ehkä 10m välein, ja tosiaa selästä tunkee koko ajan lisää jengiä sisään nii aika ahasta voi olla mennä siitä, jos ja kun sielt taas ryntää juntteja ilman käytöstapoja. Mun edes oli joku 150cm muija joka meinas lentää siit katsomon portailt sitä aitaa päi komeesti ku joku ählämi rynni siel meiä takaa. Onneks sain kiinni siit olis muuten ollu sen muijan festarit siinä.
No, päästään saniteettihuoltoon. Stadikan vessat oli parin tunnin jälkee jo simpukkaa asti täynnä paskaa, ja lattia oli kauttaaltan kusilammikkoa. No, hätäsimmät kunditha kusi lavuaareihi sit. Et en välttämät ainakaa vesipulloi täyttäs niis. Ei voi ku sääliä muijia kenel tulee hätä. Em. syystä ihmiset sit kuseksi sinne itse kentän laidalle katsomon reunaa. Sinne oli kustu nii paljo et se nurtsi ei ees enää imeny mitää vaa se kusi oli sellasin pienin lammikkoin siel reunas.
Ensiaputelttoja näin tasan yhden, mis oli 3 ensihoitajaa/vast. jotka veteli siel vaa kessuu. Joku äijä sai jonkun kohtauksen siin 20m pääst siit teltast ja sitä ei noteerattu ton hoitohenkilökunnan toimest ollenkaa, kanssajuhlijat joutu menee jeesii. Sit järkkäreide vakiovastaus ihan mihin tahansa kysymyksee oli "I don't know."
Ja tosiaan, se ranneke toimii myös sun "lompakkona" siel alueella, mihin pitää lataa massii siihen tarkotetulla "ständillä" jos haluu sielt alueelta mitään juomaa/vastaavaa ostaa. Ei nyt tosi kalliita juomia, mut kalliimpia ku mitä olettas. Ne nostaa siel hintoi vartavasten ton ultraviikonlopun takia.
Kannattaa vetää hyvät pohjat enne ku menee sinne stadikal sisää, juomat marketeis on aika halpoja.
Kaikki tämä siis 2014, toivottavasti on vähän petrannu. Eli vaikka suomen festarit on vitun kallista hupia niin kyl tääl on vähän paremmin ajateltu nää muut asiat. Hauskaa tosin oli, jos ovat järjestelyissä vähän petranneet niin nyt varmaan vielä paremmat lähtökohdat ihmisil. Eli pähkinänkuoressa, jos ja kun hätä yllättää ja vessat on taas saatanan saastaset ni kylmästi kusee sniikisti sinne nurtsin reunalle.
Jos on jotain muuta kysyttävää niin kysy ihmeessä, voin huomenna vastailla lisää.
Lisäks vielä yks parhaista trancebiiseistä mitä oon kuullu: