Meikäläiseltä on mennyt ihan ohi vuoden 2013 ja 2014 levyjulkkarit, niin kävin läpi kaikenlaisia listoja ko. vuosien levyistä, ja löytyi monta hyvää lättyä. Nyt olen ainakin kuunnellut:
- Above & Beyond - Anjunabeats Volume 11, suosittelen lämpimästi, vaikka onkin vähän chillimpää settiä. Anjunabeats-sarja on ollut minun mieleeni aina.
- Giuseppe Ottaviani - Magenta. Ottaviani soittaa meikän mieleen kaunista trancea, ja yleensä Ottavianin setit ovat meikän mieleen, ja levy on juuri häntä itseään
- Christian Burns - Simple Modern Answers. Burns tuli minulle tutuksi Arminin This Light Between Usista, ja on ehdottomasti trancetaivaan nouseva miesvokalisti. Ihan mukiin menevää musiikkia, mutta suurin osa biiseistä on varmaan trancea enemmän seuraaville tuttuja, kun ovat pyörineet niin paljon eri seteissä
- Andrew Rayel - Find Your Harmony. Normaalisti ei Rayelin setit ovat lähinnä ihan perushyvää trancea, mutta tässä levyssä oli monta hyvää biisiä, ja pidin yllättävän paljon koko levystä. Rayelin pisteet nousivat minun silmissäni.
Tässä olisi vielä tarkoitus kuunnella tänään tai huomenna Alexander Popovin Personal Way, Protoculturen Music Is More Than Mathematics ja Kayu & Albertin Nights Awake. Pirun hyvä kun ei ole musiikista nyt pulaa
Kuuntelin myös tuon Aviciin usiimman levyn True töissä viime viikolla, ja Avicii on edelleen vähän liian baarimusiikkia minun makuuni. Monta hyvää biisiä Aviciilla on, ja hyvä artisti kaikinpuolin, mutta ei nouse minun suosikkeihin tuon levyn ja parin livekeikankaan jälkeen.