Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
---

Fuaaarrrkkkk legendaarinen Above&Beyonod-Sun&Moon akustisena <33

Suuri kiitos tästä! Perkeleen upea vedos hienosta biisistä :thumbs:

Pikkasen aikasta kysyä mut pakko se on kysyä. Porukkaa lähössä Summer Soundiin?

Juuri katselin, että jos vain saan vapaita tuohon aikaan, niin varmasti ostan lipun. Viime vuonna jäi väliin SSF ja WKND, mutta ei jäänyt huonoa omatuntoa, kun sinä kesänä olin ASOT600:ssa ja Sensation Whitessä. Tänä vuonna mennään Suomi-skenen varassa. Liput on jo Arminiin ja Waterlandiin. Whiteout ja SSF kiikarissa.

Ite en päässy valitettavasti tonne ASOT600 kekkereihin. Varmasti oli hyvä meno! SSF oli ainoo mihin tuli päästyy ja oli kyl hyvä! Arminii ja SSF liput hankittu. Whiteout on viel harkinnan alla. Ens viikon maanantaina julkastas ensimmäiset artisti kiinnitykset. Noisecontrollers on varma, mitä nyt noit vihjeitä lueskelin FB.

Suuri kiitos tästä! Perkeleen upea vedos hienosta biisistä :thumbs:

Juuri katselin, että jos vain saan vapaita tuohon aikaan, niin varmasti ostan lipun. Viime vuonna jäi väliin SSF ja WKND, mutta ei jäänyt huonoa omatuntoa, kun sinä kesänä olin ASOT600:ssa ja Sensation Whitessä. Tänä vuonna mennään Suomi-skenen varassa. Liput on jo Arminiin ja Waterlandiin. Whiteout ja SSF kiikarissa.

Itse oon todellakin menossa Summer Soundeille, jos kesätyöt sallivat tuolloin. Jos Vicetone saapuu summereille otan vaikka lopputilin, jotta pääsisin sinne. Itsellänikin on jo lippu Arminin keikalle, pitäis vielä hotellit varata

Vähän musaa vielä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yllättävän poppi/kiksuvetosta kamaa täällä, Armania/Beltramia sopii laittaa kyl lisääkin sekaan :)

muistellaas vanhoi vähäse:

ps: hyvää kamaa toi tritonalin uusin(?)

Voi veljet tää on vaa niin hyvä niitti

Tää on hemmetin kova biisi! Muistuttaa jotain muuta trancebiisiä, jossa laulettiin "Silence..". Hitto ku en muista kappaleen nimeä. Joku voisi linkittää jos tietää mistä puhun :D

E: Enkä tarkoita Tieston remixiä Deleriumin - Silencestä

Tää on hemmetin kova biisi! Muistuttaa jotain muuta trancebiisiä, jossa laulettiin "Silence..". Hitto ku en muista kappaleen nimeä. Joku voisi linkittää jos tietää mistä puhun :D

E: Enkä tarkoita Tieston remixiä Deleriumin - Silencestä

tämä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom