Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uppooko jengille Deep House? Ensimmäisen tutustuin koko genreen Berliinissä, jossa kaljoitellessa Deep House toimi todella hyvänä taustamusiikkina. Reissun jälkeen olen tykännyt käyttää hengailumusiikkina paljon Loungea ja Deep Housea.

Olen luultavasti tämän tänne aiemminkin linkittänyt, mutta tässä biisissä on vain jotain pirun viihtyisää.

Uppooko jengille Deep House? Ensimmäisen tutustuin koko genreen Berliinissä, jossa kaljoitellessa Deep House toimi todella hyvänä taustamusiikkina. Reissun jälkeen olen tykännyt käyttää hengailumusiikkina paljon Loungea ja Deep Housea.

Olen luultavasti tämän tänne aiemminkin linkittänyt, mutta tässä biisissä on vain jotain pirun viihtyisää.

Diippi fiilistely maistuu hyvin himassa ja jos klubilla on puitteet kunnossa, niin tippuu kyllä isosti siinäkin ympäristössä. Itse tykkäilen kovasti mm. Duskysta. Jos ei oo tuttu niin tsekkaapa vaikka pari vuotta vanha Stick By This -älppäri, korvakarkkia: Dusky - Silence Never Heard - YouTube

Tassa aika tyylikas house biisi IMO. Kannattaa kuunnella kokonaan. Biisi "alkaa" kunnolla vasta n. puolessa valissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom