Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apuva. Kuulin eilen konemusiikkibiisin, jonka tiukka biitti koostui "nakuttavasta" äänestä. Kenties matkien jotain puulyömäsoitinta. Voisin hyvin kuvitella biisin soitettavaksi yökerhoissa. Biisissä ei laulettu mitään ja ekana tuli mieleen vain joku Tiesto tai vastaava, mutta en ole onnistunut vielä löytämään biisiä! Olisiko mitään ideaa?

Apuva. Kuulin eilen konemusiikkibiisin, jonka tiukka biitti koostui "nakuttavasta" äänestä. Kenties matkien jotain puulyömäsoitinta. Voisin hyvin kuvitella biisin soitettavaksi yökerhoissa. Biisissä ei laulettu mitään ja ekana tuli mieleen vain joku Tiesto tai vastaava, mutta en ole onnistunut vielä löytämään biisiä! Olisiko mitään ideaa?

Löytyikin jo sattumalta! Toi nakutuskohta jäi hyvin mieleen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Uutta talamancaa

Ja kesä valitettavasti lähenee loppuaan pikkuhiljaa, mutta ei vielä sentään oo viimenen kesäpäivä :)

Sen verran mitä olen tätä ketjua seurannut, niin Voimasuomi, sinulla on erinomainen musiikkimaku. Yleensä kun jotain meinaan tänne linkittää, niin oletkin jo kerennyt sen tehdä.

Dash Berlin tuottaa aika minuun uppoavaa trancea, ja on myös perhanan makea livenä. Jätkä on kunnon showmies, ja liikkuu pirusti lavalla, ottaa yleisöä mukaan, ja parhaimmillaan käy high fivettämässä eturiviä. Kuuluu ehdottomasti minun yksistä suosikkiesiintyjistä.

Sen verran mitä olen tätä ketjua seurannut, niin Voimasuomi, sinulla on erinomainen musiikkimaku. Yleensä kun jotain meinaan tänne linkittää, niin oletkin jo kerennyt sen tehdä.

Dash Berlin tuottaa aika minuun uppoavaa trancea, ja on myös perhanan makea livenä. Jätkä on kunnon showmies, ja liikkuu pirusti lavalla, ottaa yleisöä mukaan, ja parhaimmillaan käy high fivettämässä eturiviä. Kuuluu ehdottomasti minun yksistä suosikkiesiintyjistä.

voimasuoni, anteeksi pilkunnussimiseni :D Mutta kiitos paljon! On se hyvä, että joku tykkää, sillä täälläpäin aika harva tykkää EDM-musasta, saatika trancesta :) Itse tykkään kans Dashin musiikista ja keikoista, vaikka en yhdelläkään vielä ole ollut - toistaiseksi. On ehdottomasti yks kirkkaimista Trance-tuottajista ja en edes muista milloin DB olisi julkaissut ei-kuunneltavaa kappaletta.

Tää on makee:

Voiko tätä sanoa ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen hyväksi? ei varmaan, nyt pari kertaa kuunnellu ja onhan tää nyt iha hyvä, hieman erikoinen :)

Voiko tätä sanoa ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen hyväksi? ei varmaan, nyt pari kertaa kuunnellu ja onhan tää nyt iha hyvä, hieman erikoinen :)

Ihan kuunneltava tuo on. Muhun uppoo monestikin vähän erikoisemmatkin mitä ei ainakaan kukaan kavereista ymmärrä. :D Esim tämä (industrialia vai noisea vai mitä lie? Aika synkkää):

vähä tunnetta peliin:

Ihan kuunneltava tuo on. Muhun uppoo monestikin vähän erikoisemmatkin mitä ei ainakaan kukaan kavereista ymmärrä. :D Esim tämä (industrialia vai noisea vai mitä lie? Aika synkkää)

Joo tykkään myös tuollaisista hieman erikoisemmista kappaleista. esim Hardstyle, Hardcore, Jumpstyle, kaikki uppoaa

Tässä uutta Headhunterzia

Tässä vielä hyvää Hardstyleä

:pano:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom