Konemusa

Omni Trion ystävät tsekatkaa sellanen bändi, kun Blu Mar Ten ja itseasiassa kaikki "Good Lookin Recordsin" artistit esim. just tuo mainitsemani Blu Mar Ten ja sit mm. Big Bud,Blame,Seba ja LTJ Bukem..ym(taitaapi olla Bukemin oma levylafka tämä Good Looking). Perskuleen hyvää melodista rumpubassoa..kandee tsekata

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis mitä :D
Luulin et Pakkis on lähestulkoon täynnä hevihelmiä sun muita, mutta löytyyhän täältä konemusadiggareitakin. Jes.

Just noi LTJ Bukemin setit on hyvää rentouttavaa dnb:tä, tykkään.
Ja muutenkin liquid tyylinen drum'n'bass kolahtaa eniten mulla. Tosin kyllä välillä pitää mäiskettäkin kuunnella, mut yleensä kyl tykkään rennoista melodioista nopeella tikityksellä höystettynä!

Chicane Feat. Tom Jones - Stoned In Love (Club 12 Inch Mix)

Kylläpähän kolahti kovasti tämä, chicane vaan tekee paikoin aika laadukasta matskua mun makuun. Melodista, sopivan kevyttä näin kesäksi, mun oma kesähittini on kyllä löytynyt!

Armada 11.8.06 Kaivolla.

Illan pääsoittaja Armin Van Buuren olin pienoinen pettymys.
Onneksi Markus Schultz heitti hyvää settiä.

Muutenkin oli kivaa!

Kiitos ihanasta seurasta kaikille :haart:

Itse olen myös saanut pienimuotoisen konemusiikkiherätyksen tuolla TKK:lla. Eniten kolahtavat räväkkä sähkökitaragoa ja drum&bass, jossa ei ole liikaa tuota unettavaa taustamelodiaa vaan on melko tanssittavaa. Prodigy on armokova, on kyllä aina ollutkin.

Armada 11.8.06 Kaivolla.

Illan pääsoittaja Armin Van Buuren olin pienoinen pettymys.
Onneksi Markus Schultz heitti hyvää settiä.

Muutenkin oli kivaa!

Kiitos ihanasta seurasta kaikille :haart:

seuraavaksi sitten tiestoa Helsinkiin, onko varmuutta vielä millä areenalla se esiintyypi ???

Juu ei kaivolle tällä kertaa. Vaikka mua se tungos ei häirinnyt yhtään :D.

Kuulema vaihtoehtoina Studio51 ja joku muu isompi paikka (minkä nimeä mun tyhjä pää ei tällä hetkellä millään jaksa muistaa). Joka tapauksessa sinne!

Ei se Tiesto välttämättä, mut Judge Jules ehdottomasti!

Oikea tekno oli tuossa '90 luvun alussa, sen jälkeen siitä tuli sellasta kaupallista paskaa. Parasta kone musaa on mielestäni: '89 - '92 Englantilainen Breakbeat ja Jungle.

Artisteja:
Altern 8
Dj Red Alert & Mike Slammer
SL2
The Prodigy ym.

Kuunteleeks kukaa samaa?

FUCK!! Tuli NIIN elävästi mieleen teinivuodet ja XL Recordingsin huipputuotanto... Ja tähän vielä lisäis 88-92 Detroit Housen ja ACIIIIID:n...:) :rock: :rock: :rock:

Nykyään pystyy jamittaan ja kuunteleen kaikenlaista... Zenistä löytyy vitusti hiphoppia, mutta myös helvetisti trancee, housee, junkkaa, d&b:tä jne... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom