Koneesta kuva telkkariin?

Olen sen verran sormi suussa näissä hommissa, että en ole saanut koneesta kuvaa heitettyä teeveehen. Riittääkö tähän pelkkä s-video kaapeli?Ja pistänkö sen suoraan telkkariin vai dvd soittimen kautta? Äänet sain jo tulemaan kotitatterin kautta, mutta kuvan kanssa ongelmaa. Kone on kyllä jo vähän iällä, että tarttisko siihen koneeseen lyödä adapteri ja piuha sitten sen kautta telkkarin persauksiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla näytönohjaimessa videoulostulo? Jos ei ole niin näyttistä nyt olisi ainakin hyvä vähän päivittää. s-video out riittää. Ja pistä suoraan töllön kylkeen/perään kiinni.

Ostin lg:n litteän 32:n ja kytkin pc:n siihen. Mahtava kattoa isoa kuvaa. S-video kaapelilla näytönohjaimen s-video out:sta ja lg:n s-video vastaavaan. Helppo homma, kuva nätti kuin sika pienenä.

Mikäli sulta löytyy koneesta ja telkusta vga lähdöt, niin vga kaapeli on hyvä vaihtoehto,n 25e 10metriä.

Pitää päästä "hehkuttamaan", laitoin tietokoneen kiinni uuteen 42" plasma töllöön ja ostin sit siihen langattoman näppiksen ja hiiren. Nyt istuskelen sohvalla ja surffailen netissä ja katon leffoja tietokoneen kautta.... :P

pökköä pesään ja hehkutetaan vähän lisää kallionk(r)unkun jatkeeksi: Langaton näppis + hiiri pädinä näppiksessä + tykki + 80" screeni + irssi <3 ;)

pökköä pesään ja hehkutetaan vähän lisää kallionk(r)unkun jatkeeksi: Langaton näppis + hiiri pädinä näppiksessä + tykki + 80" screeni + irssi <3 ;)

No eikö vittu tollekkin viritelmälle perempaakin käyttöä ole kun irssissä sättäily :hyper: Halvemmallakin vehkeillä kuulemma pääsee sättäilemään...

Taisi mennä vähän offtopiciksi... :jahas:
...mulla on kanssa screeni (n. 80"), ite kasattu hiljanen htpc gblanilla kytketty työkoneeseen joka on toisessa huoneessa. Käytännössä siis kahden koneen videot käytössä sille tykille, verkon ylitse pystyy katsomaan dvd-leffatkin jaetulta image-asemalta. Htpc kytketty coaxilla Harman Kardoniin & kump... :D Ja tietysti paska labtecin langaton desktoppi.

Mulla ei löydy kyllä VGA lähtöjä teeveestä, eikä muuten videoulostuloakaan koneesta.(On vähä vanha laatikko tiedetään).Mutta kai riittää jos ostan s-video adapterin koneeseen ja vetäsen siitä s-video kaapelin töllöön?Paljonkokahan tuo kyseinen adapteri maksaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom