Missukka sanoi:... Joku päivä "näette" positiivisemmalla mielellä liikkuvan Missukan! :evil:
Sitä odotetaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:... Joku päivä "näette" positiivisemmalla mielellä liikkuvan Missukan! :evil:
IronMind sanoi:Älkää ihmiset käyttäkö kumia, kumista saa syövän
Missukka sanoi:Esiaviollinen seksi on syntiä.
Wert sanoi:Onkos se Magic Express -palveluauto sellanen iso pakettiauto, missä lukee molemminpuolin isoilla joku mainosteksti, esim. "Täällä menee kondomikuljetus, soita sinäkin 0800 . .. .."
Kohta tulee Missukalta viesti, oon 100%Spoonie_Luv sanoi:Mun mielestä kumin käyttö on ihan ok. Se on erittäin fantsun tuntuistakin. Te, jotka ette saa kumipanoon tuntumaa, yksinkertaisesti vain omistatte liian pienen peeniksen, ette saa pumpattua pikkuveljeenne riittävästi ilmaa tai olette muuten vain urveloita. Meikämanne vetelee kumilla, vaikka vaimo käyttääkin e-pillereitä. Kumi on kiva kaveri. Sen päällepukeminen on yllättävän mukavaa. Huhuhuh. Että aikuiset naiset kehtaavat kitistä, että kumi maistuu ja haisee pahalta. Miimiimii. Se nyt vaan on teidän tehtävänne imeskellä kairpaa. Eläkää sen kanssa.
:lol2:
Spoonie_Luv sanoi:Mun mielestä kumin käyttö on ihan ok. Se on erittäin fantsun tuntuistakin. Te, jotka ette saa kumipanoon tuntumaa, yksinkertaisesti vain omistatte liian pienen peeniksen, ette saa pumpattua pikkuveljeenne riittävästi ilmaa tai olette muuten vain urveloita. Meikämanne vetelee kumilla, vaikka vaimo käyttääkin e-pillereitä. Kumi on kiva kaveri. Sen päällepukeminen on yllättävän mukavaa. Huhuhuh. Että aikuiset naiset kehtaavat kitistä, että kumi maistuu ja haisee pahalta. Miimiimii. Se nyt vaan on teidän tehtävänne imeskellä kairpaa. Eläkää sen kanssa.
Spoonie_Luv sanoi:. Että aikuiset naiset kehtaavat kitistä, että kumi maistuu ja haisee pahalta. Miimiimii. Se nyt vaan on teidän tehtävänne imeskellä kairpaa. Eläkää sen kanssa.:lol2:
Mä voin auttaa:japa sanoi:Missukkaaaa....
Tomi sanoi:Mä voin auttaa:
"Aha, vai että tälläsiä posteja! :jahas:"
Hyzenthlay sanoi:Juups... Muistaakseni pillereilla teho on 98-99% kun kumin kanssa vaan 88%.
Hyzenthlay sanoi:Te, jotka ette saa kumipanoon tuntumaa, yksinkertaisesti vain omistatte liian pienen peeniksen, ette saa pumpattua pikkuveljeenne riittävästi ilmaa tai olette muuten vain urveloita. Meikämanne vetelee kumilla, vaikka vaimo käyttääkin e-pillereitä. Kumi on kiva kaveri. Sen päällepukeminen on yllättävän mukavaa.
Spoonie_Luv sanoi:Mun mielestä kumin käyttö on ihan ok. Se on erittäin fantsun tuntuistakin. Te, jotka ette saa kumipanoon tuntumaa, yksinkertaisesti vain omistatte liian pienen peeniksen, ette saa pumpattua pikkuveljeenne riittävästi ilmaa tai olette muuten vain urveloita. Meikämanne vetelee kumilla, vaikka vaimo käyttääkin e-pillereitä. Kumi on kiva kaveri. Sen päällepukeminen on yllättävän mukavaa. Huhuhuh. Että aikuiset naiset kehtaavat kitistä, että kumi maistuu ja haisee pahalta. Miimiimii. Se nyt vaan on teidän tehtävänne imeskellä kairpaa. Eläkää sen kanssa.
Timba79 sanoi::lol2: Tällä sä varmasti ansaitsin kaikkien pakkiksen punttimimmien ehdottoman ihailun ja suosion... :evil: