- Ikä
- 41
Terppa!!
Elikkäs oon tällane kohta 22v. poika . Pituutta löytyy tollaset 183cm ja painoa n.83kg..
Alotin tossa kuntosalilla käynnin aktiivisesti ensimmäistä kertaa elämässäni mut onha sitä himassa tullu nosteltua painoja ja tollasta... Aerobista urheilua oon harrastanu koko pienen ikäni (futista, säbää, lenkkiä, pyöräilyä ymym..)
mut nyt aattelin sitte testaa ihan kunnon kuntosalitreeniä..
Kuntosalin hintaan kuulu, että ohjaaja tekee mulle ohjelman.. ja aattelinki kysellä et miltä tää teiän mielestä näyttää??
Eli ohjelma on 2-jakonen:
1.päivä:
jalkaprässi
jalkojenkoukistus
ojentajapunnerrus taljassa
hauiskääntö tangolla
selänojennus penkissä
vatsarutistus koneessa
vartalonkierto painon kanssa
2.päivä:
ylätalja eteen leveällä otteella
kulmasoutu istuen
penkkipunnerrus
vipunostot maaten
pystypunnerrus koneessa
selänojennus penkissä
vatsarutistus koneessa
sarjapituus molemmissa päivissä olis 12-15 x 3..
ja tän kans pitäs treenaa noin 6-8vko..
painoja en tiiä ku vasta tänää ekaa kertaa lähen ton uuden ohjelman kans duunaamaa..(aikasemmin vetäny fiiliksen mukaan ennenku ohjelma saatii valmiiks)
tavotteeks ohjaajalle sanoin et pitäs tota lihasmassaa saada lisää.. Jalkoja en hirveesti pysty tekee ku on akillesjänne leikkaus/puhdistus tulossa alkuvuodesta ni vähä aristelen sitä.. :wall: joten se saattaa näkyy tossa ohjelmassa..
eli miltä toi teiän mielestä näyttää???
ja jos jollaki muullaki on ollu joskus akillesjänne leikkaus/puhdistus ni saa pelotella =)) eli kertokaa miten meni!!
kiitoksia jo etukäteen!!
ainii piti viel sit sanoo et.. kaikkii vinkkejä ja neuvoja saa antaa syömiseen liittyen et mitä kaikkee mun pitää naamaan vetää =) maitorahkaa oon jo tossa 2 viikkoo popsinu salin jälkee aina 250g kerrallaa.. =)
nonii kiitos!!
Elikkäs oon tällane kohta 22v. poika . Pituutta löytyy tollaset 183cm ja painoa n.83kg..
Alotin tossa kuntosalilla käynnin aktiivisesti ensimmäistä kertaa elämässäni mut onha sitä himassa tullu nosteltua painoja ja tollasta... Aerobista urheilua oon harrastanu koko pienen ikäni (futista, säbää, lenkkiä, pyöräilyä ymym..)
mut nyt aattelin sitte testaa ihan kunnon kuntosalitreeniä..
Kuntosalin hintaan kuulu, että ohjaaja tekee mulle ohjelman.. ja aattelinki kysellä et miltä tää teiän mielestä näyttää??
Eli ohjelma on 2-jakonen:
1.päivä:
jalkaprässi
jalkojenkoukistus
ojentajapunnerrus taljassa
hauiskääntö tangolla
selänojennus penkissä
vatsarutistus koneessa
2.päivä:
ylätalja eteen leveällä otteella
kulmasoutu istuen
penkkipunnerrus
vipunostot maaten
pystypunnerrus koneessa
selänojennus penkissä
vatsarutistus koneessa
sarjapituus molemmissa päivissä olis 12-15 x 3..
ja tän kans pitäs treenaa noin 6-8vko..
painoja en tiiä ku vasta tänää ekaa kertaa lähen ton uuden ohjelman kans duunaamaa..(aikasemmin vetäny fiiliksen mukaan ennenku ohjelma saatii valmiiks)
tavotteeks ohjaajalle sanoin et pitäs tota lihasmassaa saada lisää.. Jalkoja en hirveesti pysty tekee ku on akillesjänne leikkaus/puhdistus tulossa alkuvuodesta ni vähä aristelen sitä.. :wall: joten se saattaa näkyy tossa ohjelmassa..
eli miltä toi teiän mielestä näyttää???
ja jos jollaki muullaki on ollu joskus akillesjänne leikkaus/puhdistus ni saa pelotella =)) eli kertokaa miten meni!!
kiitoksia jo etukäteen!!
ainii piti viel sit sanoo et.. kaikkii vinkkejä ja neuvoja saa antaa syömiseen liittyen et mitä kaikkee mun pitää naamaan vetää =) maitorahkaa oon jo tossa 2 viikkoo popsinu salin jälkee aina 250g kerrallaa.. =)
nonii kiitos!!