Kommentteja ruokavaliostani.

Aamupala:
60g puuroa, 200g raejuustoa, 2-3dl mehukeittoa, kahvi

Välipala 1
Ehrmann maitorahka

Välipala 2
Ehrmann maitorahka, Profx protskupatukka

Palautusjuoma
Leaderin after 100g

Päivällinen
Riisiä/pastaa, broileria/lihaa, raejuustoa 200g, maitoa 3dl

Välipala 3
Ehrmann maitorahka, 2rkl rypsiöljyä

Iltapala
10g hera, 30g kaseiini

Jos joku vois vähän kommentoida. Kiitos:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no melkosen ykspuoliselta näyttää ja aika vähän kyllä minunmielestä syöt?mitähän puuroa aamulla syöt ja minkäverran riisiä/pastaa ja broileria/lihaa?etkö syö ollenkaan vitamiineja ja kivennäisaineita?kyllä minä ainakin suosittelisin syömään vähintään toisen lämpimän aterian ja kasvikset puuttuu sulta ihan kokonaan. Minkäslaiset tavotteet sulla on treenauksen suhteen tai mitä lajia harrastat?

Aamulla tulee otettua mineraalit, illalla vitamiinit ja ennen ruokailua aminohapot.
Puuro on 4-viljan. Tarkotus ois saada vähän lisää lihaksia:) tällä hetkellä painoa on n.85kg ja pituutta 177cm. En osaa kyllä yhtään nuista pasta/riisi määristä sanoa mutta semmonen "lautasellinen". Kanaa/lihaa tulee annokseen n.120g.
Tulee sitä kuitenkin silloin tällöin syötyä vielä täysjyväleipää nuiden ehrmann maitorahkojen kans. Ja otan vielä iltasella pari rkl pellavansiemenöljyä.

Näyttää kyllä yksipuoliselta. Proteiinia saat varmaan tarpeeksi, mutta kyllä kannattaa syödä kasviksia/hedelmiä yms. enemmän. Terveellinen ruoka on muutakin kuin riittävä proteiini, vitamiinipilleri ja öljylusikalliset.

Aika ykspuolisen näköinen. Aikanaan, kun treenailin enempi tosissani, alko syöminen maistua ennenpitkää puulta, kun söin liika ykspuolisesti. Nykyjään sama runko, mutta yritän vedellä varsinkin kesäaikaan kalaa ja perunaa + tietenkin kasvikset. Rahkan kanssa jotain ananasta tai pakastemarjoja. Laskee niistä hetelmistä ym. tulevat ylimääräset hiilarit pois noista patukoista ja jauhoista.

Järkipuhetta edelliseltä. Turha vetää liian askeettisesti, ellei nyt ole sitten yyber-bodari :D Kyllästyminen iskee ennemmin tai myöhemmin.

Kuis paljon tota maitorahkaa kannattaa syödä päivässä? Itse teen niin, että laitan 250g valion maitorahkaa & noin 5d mansikkakeittoa ja sauvasekoitinta.. Tällä hetkellä yksi annos päivässä.

Kuis paljon tota maitorahkaa kannattaa syödä päivässä? Itse teen niin, että laitan 250g valion maitorahkaa & noin 5d mansikkakeittoa ja sauvasekoitinta.. Tällä hetkellä yksi annos päivässä.

Riippuu siitä kuinka paljon muut ruokailut sisältää proteiinia. Yleensä täällä ihmiset syö 1-2 purkkia päivässä.

Riippuu siitä kuinka paljon muut ruokailut sisältää proteiinia. Yleensä täällä ihmiset syö 1-2 purkkia päivässä.

Itse teen yövuoroa pelkästään. Ruokavalio ei ole ihan sama kuin muilla.
Mut muuten ihan perusettii tulee vedettyy. Ainoo et yöllä vetää jotain koiranpizzaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom