Kommentteja ohjelmastani?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonze
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täs ois meikän treeni ohjelma kesää ajatellen...
käyn kolme kertaa viikkoon salilla (ei vakio päiviä) parikertaa lenkillä ja kyykkään ja reenaan pohkeet kotona jonka takia jalat oon jättäny tästä poies...mutta se ohjelma:whip:

1.päivä
RINTA
penkki 2x15 ristitalja 3x10

HAUIS
scott levytangolla 2x15 hauis taljassa 3x10

SELKÄ
alatalja 2x15 kulmasoutu 2x15

OJENTAJA
ojentaja talajassa 2x15

OLKAPÄÄ
pystypunnerrus käsipainoilla 2x15

2.päivä
tasapenkki 2x15 vinopenkki 3x10

hauistaljassa 2x15 scott 3x10

ylätalja 2x15

ojentajat taljassa 2x15 ranskalainenpunnerrus 3x10
(maaten käsipainolla)

viparit sivulle 2x15

3.päivä
ristitalja 2x15 vinopenkki 3x10

hammer kääntö 2x15

kulmasoutu 2x15 ylätalja 3x10

ranskalainen punnerrus 2x15
(maaten käsipainoilla)

viparit sivulle 2x15 pystypunnerrus käsipainoilla 3x10

PS: tavoiteena ois saada lisää massaa ja voimaa. oon 180/70 ja syön normaalia kotiruokaa 3-5 kertaa päivässä.
onko tää ihan :kakka: ja todennäköisesti on (paljon) parannettavaa
niin haluaisin ehdotuksia.kiitti vastauksistakin etukäteen:worship:

Missä on jalat ? Ja kannattais ottaa joku valmis ohjelma toi on aika kuraa .
Eihän tossa oo kunnon lepoo kun hakkaa suurin piirtein samoja lihasrymiä koko ajan .
täältä valmis jako

Aivan, missä JALAT? ja entä miks noin pitkii toistoi? ihan riittää max se 10 kaikkiin
ja ota jostain valmis ohjelma niinkuin niko3 sano!!!!!

Mun mielest toi nyt on aika perssseesta! Hinkkaat samoi lihasryhmii joka paiva enka muutenkaa oikee tost ohjelmast tajunnu et mita silla haet? Miks toistomaarat 15? Komppaan edellisii eli ota valmis ohjelma aloittelijoiden osiosta, esim joku perus yksjakonen ja silla 3kertaa viikkoon!!

Siis mitä vikaa tuossa ohjelmassa oli, että kuin hieman säätöä sarjoissa ja toistoissa? Yksijakoiselta tuo näyttää.

HessuHopo1 sanoi:
Aivan, missä JALAT? ja entä miks noin pitkii toistoi? ihan riittää max se 10 kaikkiin
ja ota jostain valmis ohjelma niinkuin niko3 sano!!!!!
Aivan tarpeetonta paskaa suollat, olisit voinut jättää väliin.

Jalkojen kyselijät...
tonze sanoi:
kyykkään ja reenaan pohkeet kotona jonka takia jalat oon jättäny tästä poies...mutta se ohjelma

Alkuperäiselle postaajalle, kyllähän tuo ihan mukiin menevä on, mutta miksi eka esim. penkki 2x15 ja sitten ristitalja 3x10? Samalla toistoalueella kyllä varmaan kannattaisi tehdä jos massaa halajat, toki kummatkin ovat "massa alueella".

Takaolkapäät kannattaa myös muistaa kun treenaat olkapäitä :)
On tuossa ohjelmassa ideaa, mutta kanttaa hioa hieman ja etsiä ehdoktuksia tuolta valmiista ohjelmista. Yritä jotenkin tasapainoisesti niitä lihoja treenata.

Suositut

Back
Ylös Bottom