Kommentit uudesta Bodysta. HULKMANIA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä ole näkynyt uusinta numeroa Lieksassakaan, vanha Body lojuu lähinnä hyllyssä. Tosin veljellä ja minulla on hyvä "diili", veli ostaa Bodyt ja minä Fighterit, vaikken tosin kamppailulajeja tai vastaavia harrastakaan, yleistä mielenkiintoa vaan.

Hyvä lehti oli. Pitää leikata kuvat ja iskee seinälle muiden kuvien joukkoon.... :D
Mutta any way, haastattelu oli enemmän kuin hyvä! Siinä Hulkki iski suoraan asiaan ja ownaisi kaikki roinarit menne tullen! Tuo on sitä asennetta! Ekaa kertaa koko lehdessä on puhuttu, että kannataisi treenata sitä koko kropaa enemmän kuin kerran viikossa, ei koskaan aikasemmin tälläistä ole lukenut, siitä Hulkille isot :worship:

Jeap, tänään oli tosiaan saapunut lehtiä tänne Moskovan nukkumalähiöönkin, tarkempaa palautetta heti kun veli kiikuttaa numeron kätösiin.

Mä en olis vielä pari viikkoa sitten uskonut että menen ostaan tota kyseistä läpyskää ikinä.
Nyt päätin kuitenkin ottaa lehden mukaan, kun sen näytti olevan r-kioskin hyllyssä niin hyvin tyrkyllä.
Ja vain ja ainoastaan sen takia että siinä oli tämä haastattelu ja sitä on hehkutettu niin paljon.
Lehden muista jutuista en niin hirveästi välittänyt. Lueskelin lehden kuitenkin läpi.
K-P Ouraman kerrontatyyli ja jutut ei oikein iske. Onneksi lehdessä on muitakin toimittajia ja taitaa iso osa jutuista olla käännetty suoraan ruotsin vastaavasta lehdestä.

Aika kova hinta 6 euroa yhden haastattelun ja kolmen kuvan takia :D
Siis jos vertaa vaikka siihen, että pakkiksella saa kympillä vuodeksi kasan kuvia ja haastatteluja. Olihan toki tässäkin lehdessä muitakin haastatteluja.
Niin ja täällä saa nähdät kuvat ja haastattelut ilmaiseksi jos ei millään halua maksaa. Ainakin suurimman osan.

Niin ja niistä kuvista. Ne ei hävinnyt yhtään lehden muille ulkomaalaisille kuville/kuvaajille, osa jopa parempia. Suurimman osan kotimaan kuvista peittosi mennen tullen.

Niin ja ei se haastattelukaan hullumpi ollut.

Komeet kuvat oli ja juttukin oli mukavaa luettavaa... Oli tosin omituista lukea hulkista kun se ei mollannut itseään tai sitten oli hyvin editoitu juttu :D

Miten tuo lehti voi olla noin täysi kirjoitusvirheitä...

Hulkin jutussa "huvittavaa" oli, kun yläkulmassa lukee vaatteiden olevan better bodiesin, mutta silti Hulkilla on päällään gaspin paita. :D

edit. Kansikuvakin oli tällä kertaa jotain aivan muuta mihin olemme tottuneet!

Mä en olis vielä pari viikkoa sitten uskonut että menen ostaan tota kyseistä läpyskää ikinä.
Nyt päätin kuitenkin ottaa lehden mukaan, kun sen näytti olevan r-kioskin hyllyssä niin hyvin tyrkyllä.
Ja vain ja ainoastaan sen takia että siinä oli tämä haastattelu ja sitä on hehkutettu niin paljon.
Lehden muista jutuista en niin hirveästi välittänyt. Lueskelin lehden kuitenkin läpi.
K-P Ouraman kerrontatyyli ja jutut ei oikein iske. Onneksi lehdessä on muitakin toimittajia ja taitaa iso osa jutuista olla käännetty suoraan ruotsin vastaavasta lehdestä.

Aika kova hinta 6 euroa yhden haastattelun ja kolmen kuvan takia :D
Siis jos vertaa vaikka siihen, että pakkiksella saa kympillä vuodeksi kasan kuvia ja haastatteluja. Olihan toki tässäkin lehdessä muitakin haastatteluja.
Niin ja täällä saa nähdät kuvat ja haastattelut ilmaiseksi jos ei millään halua maksaa. Ainakin suurimman osan.

Niin ja niistä kuvista. Ne ei hävinnyt yhtään lehden muille ulkomaalaisille kuville/kuvaajille, osa jopa parempia. Suurimman osan kotimaan kuvista peittosi mennen tullen.

Niin ja ei se haastattelukaan hullumpi ollut.

Vain muutaman natikan takia...
Tämän alan lehdet tuppaavat olemaan sitä samaa mutta silti niitä myydään.
Suomessa joku naturaalikehonrakennukseen keskittyvä lehti ei kannattaisi koskaan luultavasti.

Internet on mediana marginaalisten lajien/asioiden asialla enemmän.

taitaa iso osa jutuista olla käännetty suoraan ruotsin vastaavasta lehdestä.

Sä ilmeisesti luet myös Ruotsin BODYa, kun pystyt sanomaan sisällöistä? Mulle tulee myös Ruotsin BODY, ja se menee nimenomaan niin päin, että vain minimaalinen osa jutuista on samoja, kuin Ruotsin vastaavassa. Vaikka nimi on sama, lehti on ihan eri.

Mä en oo vieläkään onnistunut turun alueelta löytämään myynnistä mistään... :(

Eilen löyty...Tarjoustalon lehtihyllystä:eek:
Oli sitä jo kauan haettukin. Hyvä oli juttu ja kuvat...
mutta näin naisena tykkäsin myös muuten taasen lukee lehtee kun siellä on myös naisille bodyasiaa.

Myös messukuvat kiinnosti kovin kun en ite päässy paikanpäälle :(

Sä ilmeisesti luet myös Ruotsin BODYa, kun pystyt sanomaan sisällöistä? Mulle tulee myös Ruotsin BODY, ja se menee nimenomaan niin päin, että vain minimaalinen osa jutuista on samoja, kuin Ruotsin vastaavassa. Vaikka nimi on sama, lehti on ihan eri.

Mä oon lukenut pakkista jonkin verran tietääkseni että ruotsissa ilmestyy samanniminen lehti.
Katsoin myös ensimmäisiltä sivuilta minkä nimisiä ihmisiä lehteä/juttuja on ollut tekemässä.
Luin joskus salilla kerran bodya samalla kun poljin pyörää ennen treenejä...juttu liittyi muistaakseni johonkin ravitsemusasioihin.
Jutussa luki jotenkin viitaten ruotsin bodyn kollegoiden tekemiin tuloksiin/havaintoihin.
Eli päättelin vain monista asioista.
En uskonut että itse Suomen body-lehti tekisi/kuvaisi/haastattelisi hirveänkään usein ulkomailla ison maailman bodystaroja. Viitaten tällä siihen että päättelin että jutut olisi kopioitu ja käännetty ruotsin omasta bodysta. Tämä oli siis vain mun päätelmä.

Jep. Tokihan on, että pari juttua sillon tällöin on Ruotsin BODY:n käännöksiä, mutta kirjoitit "taitaa iso osa jutuista olla käännetty suoraan ruotsin vastaavasta lehdestä." Kiinnitin huomiota tuohon "iso osa jutuista" kohtaan, että se nyt ei ainakaan pidä paikkaansa.:) Mut eipä siitä sen kummempata.

Kyllä koko bodylehti on aika karseaa kuraa, en tiedä miksi niitä ei tarkisteta ennen painoon laittamista?

Ja ne suomennokset...asiavirheet..yms..no onhan näistä jauhettu.

Ihmettelen vain, ettei KP pistä hommaa Ruotuun?Joillekin tulee lehti vaikka tilaaminen ja laskunmaksu on lopetettu reilu vuosi sitten...

Hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa:eek:

viimeinkin. kävin ärrällä ja sielä hyllyssä se lehti oli, ei muuta kuin kassan kautta kotia lehteä lukemaan. En ole kyllä koskaan tullut noin kovaa vauhtia kotia, ei edes lumituisku hidastanut menoa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom