Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en olis vielä pari viikkoa sitten uskonut että menen ostaan tota kyseistä läpyskää ikinä.
Nyt päätin kuitenkin ottaa lehden mukaan, kun sen näytti olevan r-kioskin hyllyssä niin hyvin tyrkyllä.
Ja vain ja ainoastaan sen takia että siinä oli tämä haastattelu ja sitä on hehkutettu niin paljon.
Lehden muista jutuista en niin hirveästi välittänyt. Lueskelin lehden kuitenkin läpi.
K-P Ouraman kerrontatyyli ja jutut ei oikein iske. Onneksi lehdessä on muitakin toimittajia ja taitaa iso osa jutuista olla käännetty suoraan ruotsin vastaavasta lehdestä.
Aika kova hinta 6 euroa yhden haastattelun ja kolmen kuvan takia :D
Siis jos vertaa vaikka siihen, että pakkiksella saa kympillä vuodeksi kasan kuvia ja haastatteluja. Olihan toki tässäkin lehdessä muitakin haastatteluja.
Niin ja täällä saa nähdät kuvat ja haastattelut ilmaiseksi jos ei millään halua maksaa. Ainakin suurimman osan.
Niin ja niistä kuvista. Ne ei hävinnyt yhtään lehden muille ulkomaalaisille kuville/kuvaajille, osa jopa parempia. Suurimman osan kotimaan kuvista peittosi mennen tullen.
Niin ja ei se haastattelukaan hullumpi ollut.
taitaa iso osa jutuista olla käännetty suoraan ruotsin vastaavasta lehdestä.
Mä en oo vieläkään onnistunut turun alueelta löytämään myynnistä mistään... :(
Sä ilmeisesti luet myös Ruotsin BODYa, kun pystyt sanomaan sisällöistä? Mulle tulee myös Ruotsin BODY, ja se menee nimenomaan niin päin, että vain minimaalinen osa jutuista on samoja, kuin Ruotsin vastaavassa. Vaikka nimi on sama, lehti on ihan eri.
Ehkä tämä kaikki johtuu juuri siitä, että KP on siellä laittamassa hommia ruotuun :DIhmettelen vain, ettei KP pistä hommaa Ruotuun?