Kommentit uudesta Bodysta. HULKMANIA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pyssy, pistä vaan runoillen. :hyper:

:offtopic:
Harmi, että tämä menee aina tähän. Ei niitä asioita ainakaan näin paranneta. :haart:

Kenellekkään ei tee hyvää repiä vanhoja haavoja auki,joten lopetan avautumiseni tähän.Tämä on HULKILLE omistettu threadi ja ARVOSTAN häntä todella paljon,lisää samanlaisia suunnannäyttäjiä lavoille.Älykkäitä ja periksiantamattomia,puhtaan ja kovan työn tekijöitä,niitä me tarvitsemme.:thumbs:

Olin jo asennoitunut siihen että haen lehden kaupasta ja luen tänään sitä antaumuksella, mutta lehti ei ollut suvainnut saapua vielä tähän kolkkaan suomea :( Lukisin muuten kirjastossa,mutta sinne tulee vain Bodaus-lehti :wall:

Mistään en oo löytänyt koko lehteä, ei ollu sittarissa, ei ärrällä eikä s-marketissa (tosin s:ssä oli vanhempi lehti). Missäs tota lehteä myydään?

Eipä ollut tänäänkään lehti ärrälle saapunut. Kuten aijemmin sanoin, kävin eileen monta paikkaa tampereella läpi löytämättä lehteä. Ärrän myyjä sanoi, että seuraavat lehtikuljetukset tampereen R-kioskeille tulevat vasta tiistaina. Ja lisäsi vielä, että Body-lehdellä on ollut aijemminkin jotai tämmöisiä ongelmia.

Akateemisessa, eli stockmannilla ja anttilassa en ole vielä käynyt. Sanokaa jos onnistutte löytämään lehden Tampereelta.

Joku kysyi tuolla ylhäällä, että mistä voi löytää, niin ..
Varmasti aika paljon kauppakohtista tuo, mistä löytyy mitäkin lehtiä. Kaupat saavat aika vapaasti itse päättää siitä, mitä lehtiä valikoimiin kuuluu. Mutta ainakin suurempien lehtipisteiden valikoimat ovat kyllä todella laajat, joista siten luulisi löytyvän myös BODY:n.

Body lehden ja KP:n mollaaminen ja dissaaminen ei oo muuten enää muotia netissä. Nykyisin on muodissa lajin eteenpäin vieminen, ja niiden ihmisten ja tahojen kunnioittaminen, jotka sitä tekee. Ihan vaan niille, jotka ei pysy trendin mukana.

Hyvä kommentti. :) Tosin olen tuohon KP:n dissaamiseen itsekkin joskus syyllistynyt.. :nolo:

Ensin dissataan näitä lehtiä ja sit kun siellä on muutamat hassut kuvat, jotka vois nettiinkin laittaa, mennään hakemaan 6-8e lehti kaupasta ?

Ensin dissataan näitä lehtiä ja sit kun siellä on muutamat hassut kuvat, jotka vois nettiinkin laittaa, mennään hakemaan 6-8e lehti kaupasta ?
Itselläni on ainakin kyse siitä, että kunnioitan Hulkin tinkimätöntä asennetta tuohon hommaan ja muutenkin miehen saavutuksia koulun käynnissään ja CBB:ssä ja haluan lehden ostamalla antaa K.P.:lle viestin siitä, että Hulkista kannattaa jatkossakin tehdä juttuja, jos haluaa lehtensä myyvän hyvin. Ehkä se saattaa sitten jatkossa poikia Hulkille vielä parempaa sponsoridiiliäkin tai muuta vastaavaa hyötyä harrastukseen panostamiseen, mistä en olisi ollenkaan pahoillani.

Ja minun mielestäsi ainakin sinut voisi viimein bannata täältä. Mikehän varoitti sinua jo ajat sitten tuosta jatkuvasta vittuilusta ja negatiivisista kommenteistasi enkä ainakaan itse näe, että sinulla olisi mitään annettavaa tälle palstalle. Pelkkää negatiivisuutta, vittuilua ja dissaamista.

Ja minun mielestäsi ainakin sinut voisi viimein bannata täältä. Mikehän varoitti sinua jo ajat sitten tuosta jatkuvasta vittuilusta ja negatiivisista kommenteistasi enkä ainakaan itse näe, että sinulla olisi mitään annettavaa tälle palstalle. Pelkkää negatiivisuutta, vittuilua ja dissaamista.
:offtopic:
Samaa mieltä leikkimättä mitään kotimodea. Toki saa ja pitääkin olla erimieltä, jos on erimieltä, mutta jos sitä vastahakoisuutta pitää tuoda väkisin esille lähes jokaisessa postauksessa, niin homma alkaa vaikuttamaan aika säälittävältä. (Jos on paha olo tai elämässä asiat päin persettä, niin pitääkö sitä silti oksentaa muiden päälle?) En tosin tiedä penasta oikeasti mitään, joten tästä syystä tuo äskeinen lause on sulkeissa. Voihan tosin olla, että kyseessä on ihan vain luonnostaan vittumainen jätkä, tiedä häntä. Aika väsynyttä toimintaa kuitenkin kaiken kaikkiaan..

jhuu ostin väärän bodyn :D muistelinki että kannessa piti olla kait joku miken ottama kuva mut voi perkele ostin turhaan

Käsittääkseni noi vanhat numerot pitäisi olla jo poistettu hyllystä. Ainakin R-kioskeilla ja muissakin paikoissa poistetaan käsittääkseni vanha lehti hyllystä, vaikka uusi olisi myöhässäkin, kuten kohdallasi on ilmeisesti käynyt. Eiköhän sen voi palauttaa, sillä sen kohdalla olisi pitänyt olla jo uusi lehti.

En ole löytänyt vielä mistään uutta lehteä. Neljä "ärrää", kolme huoltoasemaa, Sokos ja Citymarket on käyty läpi. Jos oli Body-lehtiä niin oli vanhaa numeroa. Perkele.

:itku:

Menin intoa täynnä parikin Ärrää läpi ja Stokkan lehtiosaston ja vain edellisnumeroita myynnissä.

Ja pah.

Tosin Stokkan myyjätär sanoi kiltisti, että ensi viikon alusta on mahdollisuus ostaa uusin Body-lehti, sillä vanhan myyntiaika menee umpeen vasta 17. päivä tätä kuuta. :rolleyes:

Ja maanantaina AION saada lehteni. Nih.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom