Kommentit uudesta Bodysta. HULKMANIA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Meitsillä on tavoite päästä Hulkin blogin johonkin kuvaan. Yritän aina salilla hengailla lähistöllä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Aina siihen tulee joku RaitaTeemu tai Wiertolan Kalle :itku:

En tiedä mutta olen vuosien jälkeen alkanut fanittaan Hulkkia ihan kybällä, on se niin saatanan hullu jätkä ton soheltamisensa kanssa.

Meitsillä on tavoite päästä Hulkin blogin johonkin kuvaan. Yritän aina salilla hengailla lähistöllä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Aina siihen tulee joku RaitaTeemu tai Wiertolan Kalle :itku:
Hehee, täytyy nappaista joku kerta kuva Mikestä tekemässä naama irvessä yhden käden rannekääntöjä myötäotteella taljassa Woom-Äxät päällä niin saadaan jotain NGV-approved HooCeeta meikäläisenkin blogiin :D
Voi Mike poloa.. Mäkin oon yrittänyt päästä Hulkin suosioon siinä onnistumatta. Pitäis varmaan yrittää runolla....

Hulkki, me rakastetaan sua :haart::D
WTF? Tehän olette kutakuinkin mun suosikki-ihmisten joukossa - en ole kiroillut teidän nimiä kertaakaan (ainakaan) kyykkysarjojen aikana ;)

PS. Tuo teaserikuva on jo ostettu Queer World ja Gay Monthly -julkaisuihin huomattavasti kovemmalla hinnalla, kuin mitä Body maksoi. :jahas:

Pääsen vasta vauhtiin treeneissä, enää ei satu niin kovasti, voi rankaista kovempaa. Joku päivä vielä lyöttäydyn Hulkin treenien yhteyteen ja yritän tehdä samoilla painoilla.
No wittu, isommilla painoilla sä sitä yhden käden rannekääntöä myötäotteella taljassa teet kuin minä :curs:

HILJAA NATU!

Nää ei ole kuvia bodystä, vaikkakin sama sessio.

hietala18.jpg

hietala16.jpg

Hulkki haluaa mieluiten blogikuviinsa tällaisia kyniksiä:D

e: Hulkkihan on miltei yhtä pelottava, kuin Andreas Munzeri. Hienoja kuvia Mike!

Jahas jahas, pitääpä käyä torstai aamuna kattomassa mitä löytyy S-marketin lehtihyllystä.

Tyylikkäitä ja hemmetin motivoivia kuvia...keep up the good work.

Meitsin kuvia ei meinaan jatkossa varmaan pahemmin tule näkymään Bodyssä. One time only.

Miksei tule näkymään?

Eihän sun kuvat häviä laadultaan yhtään "amma" kuvaajille, päinvastoin...

Hulksterin kondis näyttää jälleen kerran suorastaan loistavalta :worship: ,
on se ÄIJÄ!

Just lopetin Bodyn tilauksen paskojen juttujen takia mutta pitääkin sitten ostaa tää uus numero.

Eilen putosi postista uusi BODY myös minulle ja kyllä täytyy sanoa, että Miken kuvat erottuu kyllä enemmän kuin edukseen!! Sikakovannäköisiä kuvia!! Toki kovia on kuvattavat kohteetkin.
Kuten tuossa taannoin juteltiin, täytyy sitten keksiä jotain kun saadaan nuo enimmät läskit pois geemiehen lihojen päältä:hyper:

Keep up the good work kuten sanonta kuuluu!

Hyviä kuvia muuten, mutta farkut jalassa tuossa dumbell-kuvassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom