Kommentit uudesta Bodysta. HULKMANIA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää todeta että Miken kuvat tosiaan eroaa edukseen lehden muista kuvista. :thumbs:

Helvetin kova äijä. Varsinkin tuo ojentaja pose!! Itse asiassa olet tällä hetkellä mun idoli tässä lajissa. Jatka vaan hyvää työtä.:worship:

HUI, sehän on PELHOITTAVA! Paitsi että kun muistaa millasta höpötystä ukon suusta tulee taukoamatta jopa kuvausten aikana niin ei paljon pelota. :D Hulkin kannattais ehkä miettiä uraa äänikirjojen lukijana, saisit saman työn tehtyä tunnissa mihin muilla menee kolme tuntia... tekstiä riittäis loputtomiin. Todella kuvauksellinen treenikuvamalli kylläkin... jos kuvaajalla riittää kärsivällisyys joka sarjan väliin tehtäviin pumppisarjoihin. ;)

Torstaille on selvästi luvassa aamujumppa Ärrän lehtihyllyn kautta.

Vaikka sitä periaatteessa tajuaakin että Hulkin meininki on sellaista mihin murto-osa ihmisistä kykenee, niin mulla ainakin tulee kyllä aina huono omatunto Hulkin blogia lukiessa. Tekee mieli kirjottaa omaan blogiin, että kävin jumpalla ja siitä ei sen enempää, lukekaa ennemmin tuolta Hulkin blogista miten se pitäis tehdä. :D

Hyviä kuvia muuten, mutta farkut jalassa tuossa dumbell-kuvassa?
Ei ole farkut, vaan polven yli ulottuvat farkkusortsit:

hietala17.jpg

NGV ei oo vissiin nähny vielä näitä kuvia... Vai joko se on joutunut tiputukseen nämä nähtyään?

Vaikeahan se on kirjoittaa pelkästään yhdellä kädellä. :jahas:

Siis sen mutsin pitäis kirjoittaa kun se toinenkin käsi on serlapaketilla. :(

Kyllä se toinen käsi vapaana on. Tuon ikäisellä pojankoltiaisella on valmiiksi lattiatasot päällystettyinä runktpaapperilla. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

+ OT: Aatu aloitti eilen panoharjoitukset. Voi Vihtori! :eek:

Tossa vikassa kuvassa kun katsoo Hulkin kaulaa/niskaa ja naamaa niin näyttää että naama olisi leikattu tuohon. :D Tai sit oon vaan sokea.:jahas:

Taitaa pärstä punottaa sen verran tuossa vikassa, että se luo illuusion "liitetystä lärvistä". :D

Hienoja kuvia!!

On kyllä todella pakko mennä sanomaan et tämä "Hulkki" on aivan uskomattoman kovassa kunnossa ainakin näin kuvien perusteella! Itse en ole näitä lehtiä koskaan ostanut mutta nyt pakko hankkia! Saapahan itsekkin vähä lisää motivaatiota reenata näin natuna kun näkee tämmöisiä järkeleitä :D

Pitäneeköhän tehdä poikkeus ja piiitkästä aikaa ostaa body-lehti. On sen verta hienoja kuvia luvassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom