Komisario Kottelin ja Martti huuhaa Innanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eugen
  • Aloitettu Aloitettu
Voi olla kyllä kuolleena syntynyt thread, mutta yritetään jos löytys.

Muistaako kukaan Radiomafiassa ainakin 10v. sitten pyörinyttä ohjelmasarjaa nimeltä Komisario Kottelin? Ja sieltä erityisesti vieraillutta Martti Huuhaa Innasta, joka kertoi kohtalaisen levotonta jatkokuunnelmaa Lilla Ullesta? Lilla ulle oli kaapista tullut nuori homopoika, joka jatkokuunnelman lopussa meni naimisiin Göranin kanssa. Komisario Kottelin ilmoitti aina ennen kuunnelmaa, että Martti Huuhaa Innanen on saapunut studioon ja repeili taustalla, kun Huuhaa värisyttäen luki Lilla Ullen seikkailuja. Muista kun ajoin autoa ja tämä kuunnelma alkoi, niin hävetti, kun nauroin niin paljon (ajoin autoa yksinään). Joitain muistikuvia tarinasta jäi (niin kipeä se oli), Lilla Ulle taisi menettää neitsyytensä jollekin riskille maatalon isännälle ja hänen ja Göranin häitten jatkot pidettiin ravintola Kultaisessa Pakoputkessa. Lahjaksi se saivat vaaleanpunaisen onaniakäsineen jne. Hääyö päättyi sellaisella tavalla, että en viitsi edes kertoa.

Joka tapauksessa, jos tuo kuunnelma jostain löytyisi, niin olisin ikikiitollinen! Kaikki lisätiedot Kottelinista ja Innasesta otetaan myös vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Misanthrop sanoi:
Huuhaa :rock:

Uskomattoman hervoton naivisti. Jonkin Innasen maalauksen kun joskus saisi koristamaan olkkarin seinää...

Eikös sen jonkun taulun nimi ole joku "-- suomalamukit kuuntelevat vikkelää neekerijatsia" ?

lumbago sanoi:
Kokeile ettiä DC:stä hakusanal "Martti huuhaa Innanen" ni löytyy ainaki jotain juttui.

No jos jotain tulee, niin jakoon vaan rapidshareen. Olettaen, että kyseessä on tavaraa jota ei saa kaupasta.

Näin Martti Innanen itse Tamperelaisessa: "Tyhmät ihmiset ovat aina pitäneet minua tyhmänä, koska se huumori, mitä minä teen, on älyköille. Suurin osa ihmisistä rakastaa jopa iskelmämusiikkia, mikä on minulle kauhistus. Minä teen taidettani niille, joille mun ideani ja näkemykseni menee läpi - joilla on siis antennit ulkona. Jos minua kuoltuani sanotaan koko kansan taiteilijaksi, kuohuu v-tukseni vaahtona hautakummun kukkapuskille saakka. Silloin mikään ei ole mennyt perille." -Niinpä elämäni tärkein aforismikin kuuluu: "Hikiä on Hikiä ja Jazz on Jazz."

Myös Innasen puhe-esityksiä on julkaistu uudelleen CD-muodossa: Joe Smith Rasilian satemetsässä (2000) ja Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut (2004).

Tälläset on koneella nytten;
Martti 'Huuhaa' Innanen - Pikajuna pohjoisesta saapuu raiteelle 3
Martti Huuhaa Innanen - Sitä ihmistä en unohda koskaan eli karju jolta pesi
Satu kiinalaisesta munkkioppilaasta
Martti 'Huuhaa' Innanen - Satu härmäläisestä proosakirjailijasta
Joka tarttee ni saa vaikka irkissä noi :)
EDIT. nyt meen mutta illalla sitten ^^

reinhardt sanoi:
Eikös sen jonkun taulun nimi ole joku "-- suomalamukit kuuntelevat vikkelää neekerijatsia" ?

Suokalmukit. Jep jep, oma suosikkini on ehdottomasti "Lenin-setä puhuu työläisille" (provosoivasti fingeri pystyssä). Martti-setä ei tunnetusti ole suuri vasemmiston ystävä..
:D

Minä Itse: et ole vip, niin et pääse pakkiksen kanavalle. Missäs luuraat?

Vielä Huuhaa-sedästä ja iskelmästä:
Mies teki aikoinaan tangon "Elsa, kohtalon lapsi" vittuilevana parodiana suomalaiselle tangoiskelmälle. Ja upposi suomalaiseen schlagerkansaan kuin vanhaan ihmiseen... :whip:

Tuuppa vaikka quakenetis #suomi tai /msg Niejbo

Minä näin HuuHaa Innasen toissa kesänä Kalliossa videodivarissa,eli olen lähes julkkis itsekkin.
Rupes muuten naurattaa sen ääni kun se jutteli omistajan kanssa,seikkailija Joe Smith viidennellä linjalla.

Löysin ton kuunnelman ja sain ladattuakki! :rock:
Nyt vaa halukkaat yhteyttä ni saatte ton kuunnelman :kuola:

Minä minä minä!!! Millon olet linjoilla???

Joe Smith Rasilian satemetsässä - kuunnelma
"Tuhansien vaarojen mies, seikkailija Joe Smith söi amazonin rannalla rantaravintolassa tukevaa seikkailijan kahden dollarin aamiaista." Näin alkaa Joe Smithin seikkailut karmean peloittavassa rasilian satemetsässä, jossa petolinnut vetävät rinkiä taivaalla ja karmeat pedot vaanivat seikkailijaa rottinkimetsässä suut kuolaa valuen. Tarinasta tulee kyllä mieleen iva lastenradiokuunnelmia kohtaan tai ainakin tyhmää kuuntelijaa. Mutta kerran kuunneltuna ihan jees viihdettä ja silloin tällöin hienoja sanaleikkejä.

Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut - kuunnelma
Kuten nimestäkin voi päätellä, nyt siirrytäänkin sitten aikuisten maailmaan. Tämä jos mikä on selvää junttiv*ttuilua. Tarina on erittäin värikäs ja itseäni kovin huvittava. Elina on piian äpärälapsi, joka kasvaa pierunhajuisessa mökissä keskellä korpea. Hän näkee lapsena hevosen kirveenvarren mittaisen pelin ja haaveilee rakkaudesta sekä pusikkokirnuumisesta. Sitähän sitten Elina saa, mutta lopulta into isoihin peleihin vie maineen sekä kylän naisten että miestenkin keskuudessa. Niinpä Elina joutuu muuttamaan Helsinkiin ja siellä hän pääsee saunottajaksi, jossa hän tapaa jos jonkinlaista miestä ja lopulta betoniraudoittaja Aarne Pieriäisen.

My hä hä hä hää!

"Tukholman kultaisessa pakoputkessa pidettiin kilpailut siitä kenellä oli ravintolan pisin...kikkeli! Suuret Tom of Finland julisteet ja intiimi gay musiikki auttoi kilpailijat tiettyyn valmiuteen..."

Jättikäsi minä itse:lle. Ja muuten unohdin sun nikin, jos vain viitsit laittaa vaikka mailia, et jos saisin tuon eka osan, niin kirjottelen sitten siitä tänne muitten iloksi ja laittelen eteenpäin.

edit: matala ääni taustalla on se komisario kottelinin juontaja.

Jostaa syystä ei saa torrenttia tonne piratebayhyn :o Ehkä en vaa osaa
Mut /msg Niejbo ni saatte ton ykkösosan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom