Kolo seinässä (need help)

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Lasikuituteippiä, kittiä, hiomista ja maalia päälle. Aika vaikea tosin tuonkokoista vekkiä saada ennalleen pienellä työllä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nostetaas tätä, kun nyt omaakin seinää koristaa mukavan kokoinen kolo.. Eli aloittajan tapaan, kerrostalokämpässä vuokralla, ja pitäis saada seinä takasin kuosiin. Eli mitä ihmettä tolle tekee? Voiko mahdollisesti itse korjata vai tarviiko ihan ammattilaisen? Voisko onnistua naiselta? Seinässä oleva halkeama on siis reilut 60cm, ja isomman reijän halkaisija reilut 10cm. Ja tapetilla peittäminen ei nyt tällä kertaa taida onnistua :rolleyes:

http://aijaa.com/v.php?i=003467898157.jpg

Näyttää vähän et ois agressiota purettu seinään :D
Mut leikkaa siistiksi toi aukko ja liimaa uusi ehjä levy, spaklaa&maalaa koko seinä. Vaatii jo hieman taitoakin tehdä toi homma.

Zone-sarja -42%
Suuri todennäköisyys että kun lähtee noin isoa reikää sutimaan ehjäksi ihan fiilispohjalta niin jälki on sellaista ettei se vuokranantajalle kelpaa. Voisi toisinsanoen säästää rahaa ja vaivaa kun sanoisi omistajalle että nyt kävi näin, eiköhän korjata mun piikkiin. Kantsii kyl keksiä hätävalheeksi joku fiksu syy miksi seinässä on ihmisen mentävä reikä.

oikeesti maailman helpoin juttu. ainakin kun on yhden talon gyprocilla vuorannut. Tosiaan ylhäällä se ainoa oikea konsti. Leikkaa vaan reilusti tuon kolhun siistiksi neliöksi ja tekee uudesta gyprocista palasen, jonka leikkaa siten että siihen jää pahvista vähän reunaa. Kittiä ja palanen kiinni. jos oikein hyvä säkä käy, että olisi koolauksia lähellä itse yrittäisin leikata koolausten yli palasen, jolloin uusi pala kiinnityisi myös ruuveilla.

Jos joku pelkää ihan kokonaisen gyproc levyn ostoa, niin se maksaa huimat 8-9 euroa. Sen voi leikata vaikka liikkeen pihassa pienemmiksi paloiksi kuljetusta varten. Tulee auton paksissa ja monta harjoituskappaletta. Eli n. 15 euron kokonaiskuluilla pistää reijän kuntoon. 2-4h tuohon nysväilyyn menee. Remppamiehen kun pyydät, niin noin pienen työn takia ne laskuttaa about 50euroo matkakuluja ja 2-3h, eli reijän paikkaus kuitilla helposti 150e.

oikeesti maailman helpoin juttu.

Siis täysin mahdotonta sanoa mikä on helppoa ja mikä ei :D Duunissa on nimittäin tullut sekä asiakkaiden että kollegoiden puolesta sellaisia kysymyksiä että huh huh! Välillä tuntuu kyllä siltä, että pitäisi heittää vastakysymys "miten olet selvinnyt tähän päivään asti?" Mutta joo, jos olet ns. normaali ihminen ja saat apuja joltain joka on tehnyt jonkunlaista remonttia tai osaa jonkunlaista kädentaitoa.

Ja kyllä. Joillekkin ihmisille on näytettävä miten mattopuukolla leikataan tai terä vaihdetaan siihen kun ei oma äly riitä

Joo, eli remppamiestä vältellään jos vaan mahdollista. Ei tosiaan kiinnosta alkaa maksaa isoja summia, kun en ole itse seinään tempassut. Epäilen myös, että mun ei kannata ihan itsekseni alkaa tota nysväämään kasaan, vaikka ns. normaalina ihmisenä kera kohtuullisten kädentaitojen itseäni pidän. Eli yritän nyt siis lahjoa jonkun remontti taitoisen kaverin jeesimään ton kanssa.
Voiko muuten oikeesti olla jotain fiksua syytä, miksi seinässä on ihmisen mentävä reikä? Mulla ei ainakaan tule yhtään mieleen. Kiitosta kaikille vastanneille :)

Kai tollanen seinä helposti särkyy jos jos vaikka on pieni paini pystyssä, tosissana tai leikillään. Iso mies varmaan menee läpi jos kaljapäissään kaatuu päin :D

Back
Ylös Bottom