Kolo seinässä (need help)

Tulipahan Taas Tunaroitua.

Riehuin kissan kanssa ja onnistuin pamauttamaan polvella seinään. Isku ei edes kovin iso ollut mutta ikävä jälkihän tuohon seinään jäi... Vuokralla oon kerrostalokämpässä ja hieman hirvittää että paljonko tämmöinen tulee maksamaan...

Voiko mahdollisesti itse korjata?

Kokoa tuolla "kololla" on noin 6cm x 6cm

Aijaa.com - 6086020.jpg

Aijaa.com - 6086053.jpg
:david: juliste päälle

tee gyprocista pala joka on "6cm x 6cm", tämän palan ympärille jätät siitä gyprocista sitä paperia noin 5cm kauttaaltaa, jotta siitä tulee "laastari".
kittaat sen kauttaaltaan kiinni ja maalaat päälle. toimii!

tee gyprocista pala joka on "6cm x 6cm", tämän palan ympärille jätät siitä gyprocista sitä paperia noin 5cm kauttaaltaa, jotta siitä tulee "laastari".
kittaat sen kauttaaltaan kiinni ja maalaat päälle. toimii!
Sen verran vielä lisäohjetta tähän, että toi lommo kannattaa siistiä ensin, eli leikkaat sen vähän isommaksi ja vaikka neliön muotoiseksi, niin että saat siistit reunat. On se paikkapalakin sitten helpompi mallata sopivaksi. Gyprociin on vissiin kyllä erikseenkin jotain paikkapaloja olemassa, joten ei tarvii kokonaista kipsilevyä ostaa jos et satu saamaan jostain jämistä pikkusiivua.

6x6cm.. :)
"Pelattiin" jenkkifudista kaverin kanssa sisällä kämpillä Usa:ssa yliopiston pelin jälkimainingeissa ja siinä tohinassa taklasin kaverin ja itseni kokonaisuudessaan läpi yhdestä sisäseinästä, johon näin luotiin kahden miehen mentävä aukko. Ihan näppärä, jos ei ovea jaksanut käyttää. :rolleyes:
Oliko ketään hajonneen seinän takana olevassa huoneessa? :)

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Totaalisen :offtopic: :

Mulle tuli otsikosta heti pelottavasti mieleen vanha "Reikä seinässä"-niminen ketju, joka päätyi salaisiin kansioihin alta aikayksikön:D.

Joo ei tasoitteella vaan reikä täyteen. Joutuu pari kertaa vetämään kun se kuivuessa kutistuu. Kevyt hionta ja maalaus päälle.

Joo ei tasoitteella vaan reikä täyteen. Joutuu pari kertaa vetämään kun se kuivuessa kutistuu. Kevyt hionta ja maalaus päälle.
Laita siihen tasoitteen sekaan vähän jotain pieniä kovia kappaleita ni ei vetäydy niin paljoa kasaan. Tai sitte teet jotain pientä jäynää minkä varmasti löytää jos joku joskus huomaa et siinä kohdassa on jotain mätää ja alkaa tutkia, vaikka kumeja.

Ephemeral

Banned

Mulle tuli otsikosta heti pelottavasti mieleen vanha "Reikä seinässä"-niminen ketju, joka päätyi salaisiin kansioihin alta aikayksikön:D.
Oli pakko käydä kattoo se ketju :lol2: Hajosin hieman sitä alotuspostia:D "Vaikka eihän sitä koskaan tiedä..:dance:

Allekirjoittaneella on ollut joskus vähän vastaava ongelma. Meni nyrkki tommosseest seinäst läpi ku akka ehti väistää. Mä paikkasin sen lasikuituteipillä ja sit vedin päälle vähän kittiä ja hioin. Kruunasin homman vielä laittamalla palan tapettia päälle, kun sattui olemaan samaa tapettia jemmassa. Vuokratakuut sain ainakin takas.

Pam,pam,pam...

Itselläni tuli airsoft aseella ammuttua ~ 10 kuulaa seinään, siinä sitä sitten paikkailtiin askarteluliiman, talouspaperin ja hammastikkujen kanssa :dance:. Ihme kyllä, ne 6mm x 6mm '' reiät '' peittyivät tosi hyvin :D

+ 9

Nostetaas tätä, kun nyt omaakin seinää koristaa mukavan kokoinen kolo.. Eli aloittajan tapaan, kerrostalokämpässä vuokralla, ja pitäis saada seinä takasin kuosiin. Eli mitä ihmettä tolle tekee? Voiko mahdollisesti itse korjata vai tarviiko ihan ammattilaisen? Voisko onnistua naiselta? Seinässä oleva halkeama on siis reilut 60cm, ja isomman reijän halkaisija reilut 10cm. Ja tapetilla peittäminen ei nyt tällä kertaa taida onnistua :rolleyes:

http://aijaa.com/v.php?i=003467898157.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=002297898156.jpg