Kolmijakoisesta nelijakoiseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KaiZeri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helou kaikille!

Oon tässä suunnitellu hetken aikaa siirtymään nelijakoiseen ohjelmaan kun tuppaa tulla pitkä reeni tolle yhelle päivälle ja kovat himotkin ois reenaa useemmin.

Tässä siis nykyinen:

Ma: selkä, epäkkäät, haukkarit, forkut
Ke: jalat
Pe: Olkapäät, ojentajat, Rinta, <- Tossa vaihtelen vuoroviikoin että välillä keskityn enemmän rintaan ja välil olkapäihin.

Toistot pyörii 6-12 ja sarjoja mielen/jaksamisen mukaan :D.

Karvan päälle vuoden oon vissii reenaillu välillä salil mutta yleensä himas kun noilla laitteilla tuntuu ihan pärjäävän viel. Eli mulla on Penkki jossa on jaloille etu-jatakakoukistajat ja joku erittäin huono rintalihas hässäkkä. Painoi 85kg nii ja käsipainot kans mihi voi lisäillä mielen mukaan painoi.

Painan 88kg ja 180cm pitkä

Tavote ois päästä kesäks kuntoon eli 8kg viel pudottaa kun tätä läskiä tuppaaa olemaan viellä aika reippaasti. 7-8kg on tässä kyllä jo lähtenytkin päälle kuukaudessa mut vähä huolestuttaa et ei lähtis lihaksista se paino. Dieetillä oon tässä ollut jonkun aikaa eli ruokavalio koostuu lähinnä tonnikalasta, raejuustosta ja lihaa/kanaa vaihdellen. Aerobistakin tulee harrastettua noin 3h päiväs koiran kans. Eli reipasta kävelyä...
Taisin poiketa alkuperäisestä aiheestakin vähän mutta vastaanotetaan kaikenlaisia vinkkejä!

No perus 4-jakonen vaikka näin
Ma: Rinta,Hauis,Forkut
Ti: Jalat,Vatsa
To: Olkapäät,Ojentajat
Pe: Selkä

Hiilarit ajotat aamulle ja reenin ympärille, niitäkin saa dietillä syödä ihan rohkeesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom