Kolmesti haukkarit viikossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AASI
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
lasikuitujeesus sanoi:
...nooh, kansantanhua.
Mitä? Osuiko? ;)
:piis:

Timba79 sanoi:
Se mahdollinen toinen hauistreeni kannattanee sitten ottaa selkätreenin perään. Voishan tota joskus huvikseen itsekin kokeilla, vaikkei kädet mikään ongelma-alue olekkaan.

Kyllä, näin se toimii. Itse olen tollai tahkonut nyt jo kohta vuoden päivät, ehtii haukkarit palautua juuri sopivasti, ellei vedä ihan tapporeenejä. Tai itseasiassa toi mun selkäpäivän haukkarireeni on yleensä about 4-5 pumppisarjaa, ei mitään kovin raskasta. Sit varsinaisena käsipäivänä teen haukkarit kovaa, mut silti jonkinmoisella maltilla, muuten ei ehdi palautua. Ojentajille olen tehnyt myös rinta- olkapääpäivänä parit pumppisarjat, mutta en läheskään joka kerta kun tuntuu että ei ehdi palautua, sikäli mikäli käsipäivänä runnon ojentajat ranskalaisella oikein hapoille.

Mut eipä silti, vaikka periaatteessa hyvältä systeemiltä tuntuiskin, ei nää mun narut mihinkään kasva :curs:

Jos oot aloittelija niin:
Kun mä alotin treenauksen niin tein Weiderin menetelmää 6kk. Siinä treenattiin koko kroppa läpi 3 kertaa viikossa (eli myös ne habat 3xviikossa). sarjoja siinä ohjelmassa tehtiin VAIN yksi 1. kuukauden ajan. 2. kuukaudella tehtiin 2 sarjaa ja 3. kuukaudella tehtiin 2 sarjaa, mutta vähän eri sarjapituuksilla. Jälkeenpäin kun ajattelee niin hyvinhän tuo toimi. Vaikka ne sarjoja ei ollu paljoa niin hyvin sekin pelitti. tosin aloittelijalle taitaa kaikki pelittää.

Miksi ne haukkarit pitäisi tehdä 3 kertaa viikossa? Itse olen saanut kasvatettua kädet n. 30cm naru lähtökohdasta ihan kohtuullisiin mittoihin (~44 cm) kerran viikossa KUNNOLLA treenaten. Ja kyllä tuo selkätreenikin verottaa hauiksia sen verran ettei edes tee mieli tehdä toista kertaa viikossa erikseen haukkareita.

OK, jollakin saattaa toimia en minä sitä sano, mutta miksei voisi treenata esim. niitä pohkeita 3 kertaa viikossa, paljon relevantimpaakin ko. lihaksen suhteen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom