kauhulla voi oottaa kolmenkympin kriisiä ku nyt pukkaa kahenkympin kriisiä päälle :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ainakaan löytänyt aiheesta juttua, korjatkaa jos olen väärässä.
Olen aina pitäny tollasia kriisejä höpöhöpöjuttuina, mut kummasti nyt huomaan et mulla on joku ihmeen pohdintavaihe meneillään. Huomaan yhtäkkiä mietiskeleväni asioita mitä ennen en ole pitäny tärkeänä. Olen viisveisannu konservatiivisena pitämiä juttuja, kuten naimisiinmenoa, omakotitalon hankintaa ja vauvoja. Ei tollaset jutut ole vaan kiinnostanu. Nyt mulle on tullu kauhee hinku saada paperit ulos yliopistolta et pääsisin elämässä eteenpäin (toinen vuosi menossa vasta.) Huomaan kattovani miestä rinnallani ja pohtivani et onko heppu varmasti oikea. (Ennen en ole asiaa ees miettinyt vaan itsestään selvästi on ollut.) Mikä ihmeen kiire noihin asioihin yhtäkkiä tulee ku maaginen 30 lähestyy? Ihanku aika ois loppumassa kesken tai jotain. Ihankuin oisin jostakin aikataulusta jäljessä, minkä olemassaoloa en oo aikasemmin tiedostanu. Kun kuitenkin ajattelen ettei sen pitäs mikään merkittävä raja olla. Kuulostaa varmaan hölmöltä pohdinnalta. Toivottavasti tämä kotkotus menee pian ohi. Onko kukaan törmänny samanlaiseen ilmiöön?