- Ikä
- 41
Elmukelmu sanoi:Lisäksi jää mukavasti aikaa muuhunkin elämään...
niin se ikävä lieveilmiö, jota myös muuksi elämäksi sanotaan...:wall:
mikäpä siinä jos toimii... pääasia, että harrastaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elmukelmu sanoi:Lisäksi jää mukavasti aikaa muuhunkin elämään...
M.O.P. sanoi:Itellä seuraavanlaista:
Ma: Selkä
Ti: Lepo
Ke: Rinta. olkapäät
To: Lepo
Pe: Kädet
La: Jalat
Su: Lepo
Toimii ainakin mulla vitun hyvin. Ehtii palautua ja elää. :thumbs:
NGV sanoi:Minulla on juuri samanlainen ohjelma kuin L0b0lla paitsi en tee joka toinen viikko hauvista superina. :D
Minä en voisi kuvitella tekeväni koko kroppaa 2-3 kertaa viikossa, minusta se on itsensä tappamista. Treenasin dietillä 5-jakoisella ja se oli ihan yes, mutta noin puolivuotta sitten vaihdoin tähän minusta parhaaseen 4-jakoiseen ja olen minä jotenkin kehittynyt. Niin ja minä teen sunnuntainakin lepoaerobista.
L0b0 sanoi:Mä en ymmärrä miten joku voi treenata 2-3 krt viikossa koko kropan läpi? Sehä non hirmuinen määrä?
jyri sanoi:Ehtii palautua?? Mitenkäs toi jalkojen ja selän väli?
Timba79 sanoi:Mutta yksi hyvä vaihtoehto olisi tehdä 3-jakoisella 4 kertaa viikossa, näin lyhenisi kierto hieman.
Tammikuun 2. lähtee hieman modifioitu HST 4 kertaa viikossa, usko elämäni parhaaseen kehitykseen on vahva (kuhan kaloreita tulee naamaan 3000-10000 kcal päivässä
Topah sanoi:Millanens tämä 4krt/vko Hst tulee olemaan?
Mun mielestä nää jutut on lähinnä mielipidekysymyksiä, ja itse ainakin oon vähän molempien puolella. Välillä 4-jakoinen on ihan mukava, sitä tällä hetkellä teenkin, ja nyt ajattelin vetää HST:tä seuraavaksi. 4-jakoinen on kuitenkin hyvin jaettuna lähellä 2-jakoista, 3-jakoinen jää vähän paitsioon.Habankorppu sanoi:Hassuttaa kovasti nää 3- ja 4-jakoset kun ihmiset itkee että "ei ehdi palautua 1- ja 2-jakosista". ^3
Kuka tahansa pystyy kehittämään ittensä sille tasolle että koko kropan treeni kolmesti viikossa ei tee edes tiukkaa. Lisäksi sekä käytäntö että tiede on todistanut aaaaaaaaaaaaaaaaaaikoja sitten tällaiset ohjelmat kaikin puolin paremmiksi kuin perus "body" ohjelmat. Mitään todisteita en tietenkään jaksa pistää, ettikää itte. :jahas: (tai lukekaa vaikka ylhäältä sumun sticky ;))
Nohh kukin tavallaan, toiset tavat vaan on fiksumpia. :D Tammikuun 2. lähtee hieman modifioitu HST 4 kertaa viikossa, usko elämäni parhaaseen kehitykseen on vahva (kuhan kaloreita tulee naamaan 3000-10000 kcal päivässä ).
edit: sori ja taaaaaaas kerran avautuminen bodauksen hölmöydestä. Yritän vastedes avautua vähemmän. :haart: