kolkyt päivää a' Spurlock's

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ra
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Ra

Document series 30 Days to spur debate
Morgan Spurlock’s (Supersize Me) documentary series 45 min Special: 30 Days will open interesting new worlds on Wednesday prime time. The six instalments will examine how, for example, to survive for 30 days on minimum wage and how 30 days on steroids affects the mind and body. This slot will feature fantastic nature documentaries towards the end of the summer.

Siinä suora lainaus maikkarin sivuilta.

Itse olen katsonut tuon super size me dokkarin ja ihan hyvin ( pientä ylilyöntiä ) hoiti homman himaan. Kuitenkin, äijä laittaa itsensä likoon nyt kuukaudeksi, yrittää elää minimipalkalla ja sitten näyttää, mitä roina tekee kuukaudessa psyykelle ja kropalle. Sitä osioo kai eniten itse odotan.

Miten punnitaan ammattitoimittajan kokemus; roinaa kuukausi, muttei kuitenkaan ole kai edes punteista kokemusta aikaisemmin.
Jokainenhan kai osaa ( ainakin yrittää) vetää roskaruokaa hevisatsii, kuukauden...
Mitä jo joutuis elämään niin, että kaikki ylimääräinen pitäin pannata? Laittaa jokainen penni safkaan ja silti ei oikein meinais riittää? Kenellä on pokkaa sanoo skideille, et ehkä sit syksyllä ne uudet byysat, tai kelaa, et jos haluaa treenaa, ni sit jokatoinen kuukaus, jos sittenkin tinkii jostain?

Toivottavasti ei mene moraalisiksi kysymkseksi, mutta usko aiheen olevan keskustelua herättävä, ketjun arvoinen.

rest in peace pena, hifk shall come!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom