- Ikä
- 36
Joo elikkä oon tässä nyt n. 4kk ollu bulkilla ihan hyvin tuloksin, paino noussut n. 5kg, hieman tullu mahan ympärile löysää ja lihasta on kanssa tullut mukavasti. No otettiinpa sitte kolesteroliarvot verestä ja oli noussu 3.8 --> 4.4 ja LDL(haitallinen kolesteroli) oli 3.1(pitäisi vissiin olla alle 3 kaikkien suositusten mukaan)
Onko muut mittauttanu ja onko ollu nousua? Luuletteko että kyse on liian rasvaisesta ruokavaliosta? Oon kyllä vetänyt ihan paistijauhelihaa n. 300-400g /ateria mikä ei varmasti ole sieltä terveellisimmästä päästä(eläinrasvaa ~15%). Viikonloppuisin usein tullu vedettyä valtavasti grilliruokaa ym. ja tässä varmaan suurin syy. Lisäksi kamppailulajitreenini ovat jääneet muiden menojen takia vähälle joten aerobista harjoitusta ei oo tullut.
Kalorit on ollu plussalla, proteiineja on tulut ~200, kaikki pitäisi olla kunnossa sen suhteen.
Laitetaan nyt esimerkki ruokavalio tähän vielä
aamu 8.00 : 100g kaurahiutaleita(puuro), 3dl maitoa, 250g rahkaa
Ruoka 11.30 : 7dl maitoa, niin paljo ruokaa ku jaksaa, kasviksia
välipala 13.00 kahvi ja kerrosruisleipä kinkulla, juustolla ym.
välipala 15.00 maitorahka 250g/tonnikala 200g
ruoka 17.30 paljon ruokaa esim. jauhelihaa, broileria tjms. 400g, perunoita, pastaa
välipala 20.00 lleipää ym. hieman raejuustoa
23.00 iltapala rahkaa ja rypsiöljyä
Pituus 186 painoa 78kg ja juuri olen saanut bulkin vasta hyvin käyntiin, eikä tekis heti mieli ruveta diettaamaan.. Missä on vika?
Edit: Treenin jälkeen oon ottanu 1 ½ dl Reco 2
Onko muut mittauttanu ja onko ollu nousua? Luuletteko että kyse on liian rasvaisesta ruokavaliosta? Oon kyllä vetänyt ihan paistijauhelihaa n. 300-400g /ateria mikä ei varmasti ole sieltä terveellisimmästä päästä(eläinrasvaa ~15%). Viikonloppuisin usein tullu vedettyä valtavasti grilliruokaa ym. ja tässä varmaan suurin syy. Lisäksi kamppailulajitreenini ovat jääneet muiden menojen takia vähälle joten aerobista harjoitusta ei oo tullut.
Kalorit on ollu plussalla, proteiineja on tulut ~200, kaikki pitäisi olla kunnossa sen suhteen.
Laitetaan nyt esimerkki ruokavalio tähän vielä
aamu 8.00 : 100g kaurahiutaleita(puuro), 3dl maitoa, 250g rahkaa
Ruoka 11.30 : 7dl maitoa, niin paljo ruokaa ku jaksaa, kasviksia
välipala 13.00 kahvi ja kerrosruisleipä kinkulla, juustolla ym.
välipala 15.00 maitorahka 250g/tonnikala 200g
ruoka 17.30 paljon ruokaa esim. jauhelihaa, broileria tjms. 400g, perunoita, pastaa
välipala 20.00 lleipää ym. hieman raejuustoa
23.00 iltapala rahkaa ja rypsiöljyä
Pituus 186 painoa 78kg ja juuri olen saanut bulkin vasta hyvin käyntiin, eikä tekis heti mieli ruveta diettaamaan.. Missä on vika?
Edit: Treenin jälkeen oon ottanu 1 ½ dl Reco 2