Kolariauton myyminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GoMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin, tuli pari päivää takaperin ajettua pieni peltikolari. Vakuutus ei korvaa korjausta, ja se tulisi muuten pirun kalliiksi, joten olen myymässä autoani varaosiksi. Auto on siis -97 Golf3, 5-ovinen ja 1.6 bensakoneella. Ajettu 284 000km.

En ole ennen myynyt kolaroitua autoa, joten en yhtään tiedä kuinka paljon siitä uskallan pyytää. Kolarissa meni syyleri paskaksi, etupalkit vääntyivät hieman ja konepeltiä meni ruttuun. Auton moottori on muuten toimintakunnossa, ajoin sen itse tien sivuun. Tosin ilman syyleriä se ylikuumenee nopeasti, joten pitkää matkaa sillä ei mitenkään ajella.

Kertokaahan nyt viisaammat, miten paljon uskallan tuosta pyytää? Itse maksoin 2200€, kun sen reilu 6kk sitten ostin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
500e kokopaska nettiautoon varaosapuolelle myyntiin, varmasti saat myytyä. Saattais (ehkä) enemmänkin irrota, mut jos haluat eroon niin tuo 500 olisi minun mielestä koht. hyvä hinta, kun kerran moottori ja paljon muuta käyttökelpoista.

500e kokopaska nettiautoon varaosapuolelle myyntiin, varmasti saat myytyä. Saattais (ehkä) enemmänkin irrota, mut jos haluat eroon niin tuo 500 olisi minun mielestä koht. hyvä hinta, kun kerran moottori ja paljon muuta käyttökelpoista.

Jooh, purkaamot on tarjonnu 400e mut ite heitin et joku 1000e pintaan ois aika hyvä hinta :D

Täytyy varmaan koittaa saada tota hintaa muokkailtua, jos yli 500e sais niin hyvä. Jotain 700e varmaa täytys koittaa saada, kuitenki sen verran hyvässä kunnossa kori keulaa ja kone sitä syyleriä lukuunottamatta.

Jooh, purkaamot on tarjonnu 400e mut ite heitin et joku 1000e pintaan ois aika hyvä hinta :D

Täytyy varmaan koittaa saada tota hintaa muokkailtua, jos yli 500e sais niin hyvä. Jotain 700e varmaa täytys koittaa saada, kuitenki sen verran hyvässä kunnossa kori keulaa ja kone sitä syyleriä lukuunottamatta.

No ota kuvat sisätiloista ja ulkoopäin myös ja nettiautoon vaan. Laita ilman hintaa myyntiin niin saattas tulla enemmän tiedusteluja ja ehdottomasti kaikki kysymykset puhelimitse, niin saavat mahd. ostajat paremman käsityksen myynti-tuotteesta. Saattaahan siitä se 800e irrotakkin, mutta epäilen:)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom