kokonaisvaltaisestiko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
niin tulipa vaan mieleeni että kun jengi täällä on valveutunut huolehtimaan omasta ruhostaan ja terveydestään, niin kuis sitten nuo elämisen muut puitteet,että kulkeeko ne käsikädessä oman itsensä kanssa,eli panostatteko esim trendikkäisiin kuteisiin,fixaatte bilikkaa tai tykkäätte sisustaa himaa jne?en nyt tarkoita mitään materian hankintaa vaan sitä että kiinnostaako oma elämän ympäristö yhtä paljon kuin oma itsensä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta on ainakin treenaamisen myötä tullut todella tarkka siitä mitä päällensä laittaa,
ei voi edes lähikaupassa käydä ilman puolen tunnin "meikkaamista".
Kaipa mä vähän yritän hakea kaikessa täydellisyyttä ja olen materialisti.

Kyllä. Yritän pukeutua tyylikkäästi. Pidän itsestäni huolta, hiukset aina laitettu ym. Tykkään myös kovasti sisustamisesta. Ollaan emännän kanssa aika samanlaisia näissä asioissa.

Noh, sen verran, että vaatteet on hyväkuntoiset, istuvat ja puhtaat, vähintään viikset ajettu joka aamu, tukka hyvin ja auton pitää olla hyvä saksalainen (ei kuitenkaan Opel eikä tuunattu :urjo: ) Kämpän suhteen riittää, että on tilavaa, siistiä ja kohtuullisen hyvä järjestys, sisustusintoilu on imho vähän pikkurilli pystyssä -hommaa.

No oikeastaan en mielestäni missään hifistele. Vaatteet on perus mukavat,ehjät jne. Hiuksia ei tarvii kammata mutta joka toinen viikko pitää ajaa ne lyhyes. Koti on mielestäni kohtuulinen, mielummin persoonaalinen kuin jonkun trendi lehden sisustama. Auto ehkä kiinnostaa vähiten, voi johtua työstä...
Ehkä kaikkiin näihin alueisiin on suurin rajoite raha.

Katson, että vaatteet on suht puhtaat, eikä haise hielle. Yleensä kuljen farkuissa ja collegessa tai jossain neuleen tapaisessa. Verkkarit on jalassa kotona ja jos pitää lyhyt kauppareissu tehdä niin en ala vaihtamaan. Huone on milloin missäkin kunnossa. Välillä on fanaattinen siivousinto, välillä (esim. nyt) Lattialla on hiekkaa, puntit, laturia, palloja jne. ja pöydällä sekalaisia papereita.

Ruoan määrästä, laadusta ja mausta ei tingitä. Mieluummin vaikka halvempaan asuntoon.

Tärkeimpänä kuitenkin se, että suhteet kavereihin sun muihin ihmisiin säilyy hyvinä, vaikka ei nähtäisikään vähään aikaan, eli kyllä sitä nyt hyvät joulut tulee yleensä vanhoille kavereille ainakin jollain tavoin toivotettua ja lomalla yrittää nähdäkin, jos sattuu koyioseudulle eksymään.

Mitä isommaks kasvaa, (pikkuhiljaa) sitä vähemmän kiinitän humiota pukeutumiseen ja ulkonäköön yleensäkin. Ainoo juttu mistä "välitän" on, et hiukset näyttää hyvältä = tarpeeks lyhyet.

Joskus kaveri(t) sanoo, et mä haisen ihan yrjöltä. :D

Noh mä sheivaan pääni joka viikko kaljuksi. Vaatteista sen verran, että pidän yleensä Platiniumin treenihousuja ja Powerhouse Gymin collegea. Niin koulussa, kotona kuin salillakin. Eikä passaa unohtaa vyölaukkuani, johon pistän aina ennen kouluun lähtöä protskupatukan, heradrinkin sekä pari keitettyä kananmunaa. Näin kaikki on käden ulottuvilla ja minimoin aerobisen.

RikuRiuku sanoi:
Noh mä sheivaan pääni joka viikko kaljuksi. Vaatteista sen verran, että pidän yleensä Platiniumin treenihousuja ja Powerhouse Gymin collegea. Niin koulussa, kotona kuin salillakin. Eikä passaa unohtaa vyölaukkuani, johon pistän aina ennen kouluun lähtöä protskupatukan, heradrinkin sekä pari keitettyä kananmunaa. Näin kaikki on käden ulottuvilla ja minimoin aerobisen.

Ja ainakin 3 paksua kultaista kaulakorua kaulassa? :D

Kalju tai lyhyet hiukset. Vaatteet tyyliä "halpa ja ajaa asiansa". Kämppä yleensä kuin hirmumyrskyn jäljiltä, onneksi tosin on naispuolinen kämppis niin tulee sentään joskus siivottua :D

Kämppä sekaisin kuin hajanainen helvetti, Tukka pystyssä ja vaatteet halpahallista.

:thumbs:

Mulle siisteys on kaiken A ja O. Mua ainakin vituttaa lähteä liikenteeseen, jos ei mun autonpesijä ei oo tehnyt mun M5:lle päivittäistä pesua ja vahausta. Ja hiukset pitää olla aina tip top, parturi käy mun luona joka toinen päivä, myös kosmetologi käy kerran viikossa. Kaikki vaatteeni ovat Armanin tuotantoa, muu ei mulle kelpaa.

Myös siisteys on tärkeää, en ilkeä mennä kotiini, jos siivooja ei ole pyyhkinyt pölyjä mun palatsin lattioilta sillä aikaa, kun itse olen johtokunnan aamukokouksessa.

Kyllä sitä pitää auton hyvässä kunnossa ja puhtaana.
Kotikin on useimmiten hyvässä järkässä, mutta sen
siivoaminen on vähän laiskempaa.

Vaatteissa en ole mikään merkki friikki, koska turhaa
maksaa pelkästä logosta paidassa.

Pomme sanoi:
Nykyään laitan kravatin kaulaan kun menen paskalle.

kiitos nauruista :D

ite en kyllä panosta oikeestaan mitenkään ulkonäköön. suihkussa saatan käydä :david:

tomppa82 sanoi:
Vaatteissa en ole mikään merkki friikki, koska turhaa
maksaa pelkästä logosta paidassa.

Tähän on pakko puuttua. Kaikki vaatteet jossa lukee jotain, on helvetin rumia ja tyylittömiä. En ikinä laittais päälleni paitaa missä lukee isolla vaikka GIORGIO ARMANI, vaikka olis miten armani. Hugo boss ja muut on mun mielestä pilannu maineensa täysin kun on pitäny mennä tekeen paitoja joissa on isolla oma nimi. Kaiken lisäks kaikki teinit on alkanu käyttään niitä ja pilannu mainetta vähän lisää. Siinä on yks syy miks en käytä edes bossin hajuja. Mielummin suihkautan armania, haiseekin paremmalle kun yksikään boss.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom