Kokoa käsivarsiin !?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by tappara
Minkälainen "kahva" on mielestänne paras ojentajille ylätaljassa? Vai kenties se naru?

Reilun vuoden ajan oon tehny v-kahvalla kämmenet alotusasennossa ylöspäin ja loppuasennossa ne kääntyy sitten vastakkain. Liikaa ei saa puristaa kahvasta jotta kämmen pääsee vaihtamaan asentoaan, jos ei pääse niin ranteet menee paskaks. Toi eristää hyvin ojentajat, ei etuolkapäät ja rinta tule mukaan kuten tavallisella kahvalla. Vähän sama periaate kun tehdä taljapunnerrus yhdellä kädellä kämmen ylöspäin. Ja tosiaan mitään ranneongelmia ei ole ollut tuosta liikkeesta vaikka jotkut VÄÄRÄUSKOISET treenikaverit :) salilla niin ovat mulle huomautelleetkin että vittu rikot rantees pelle, ei kertaakaan oo tullu ranteet kipeeks kunhan ettii ekoilla kerroilla sen oikeen suoritustavan.

Sillon tällön tulee tehtyä tavallisellakin kahvalla; näin saa parhaan tuntuman ojentajan uloimpaan päähän. Köydellä harvemmin koska sillä ei minusta saa kunnon supistusta ala-asennossa, paitsi jos käyttää tosi pieniä painoja ja tekee pitkää sarjaa; n.14-25 toistoo, millon käyden kääntäminen ranteilla ala-asennossa kunnon supistuksen aikaansaamiseksi ei ole ongelma kun painot ovat niin pienet.

Mä oon aatellu hankkia kätösiin kokoo tällasella ohjelmalla:

-dippi 2*max (n. 10 toistoo... )
-kapee pena 2*8-10
-push-down 2*10
-hauiskääntö z-tangolla seisten 3*8
-keskitetty hauiskääntö kp 2*8/hanska

Näyttäiskö toimivalta? :)

Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen. Minä en pysty tekemään ojentajia hauiksien jälkeen. Kun on valtava pumppi habassa en saa käsiä taipumaan tarpeeksi ja sattuu hauikseen ojentajia tehdessä.

Mopelle: Dippi ja kapea pena on vaikuttavat moneen muuhunki lihakseen. Eli jos teet vinopenkkiä ja normipenkkiä rinnalle niin vaihda eristävimpiin ojentaliikkeisiin, säästyy rinta ja etuolkapäät ylimääräiseltä rääkiltä.

Aloitin reenaamisen saman ikäisen kaverini kanssa syksyllä. Pelaamme molemmat jääkiekkoa ja reenamme samoilla ohjelmilla. Olen kiinnittänyt huomiota kaverini hauiksien kokoon. Hänellä on suoraan sanottuna valtava hauis minun hauikseen verrattuna, en tiedä mikä tässä mättää, mutta olimme samanlaisia narukäsiä ennen kuin aloittimme punttireenin. Hänen haukkari on kasvanut valtavasti, mutta minun ei.:itku:

Originally posted by juul
Aloitin reenaamisen saman ikäisen kaverini kanssa syksyllä. Pelaamme molemmat jääkiekkoa ja reenamme samoilla ohjelmilla. Olen kiinnittänyt huomiota kaverini hauiksien kokoon. Hänellä on suoraan sanottuna valtava hauis minun hauikseen verrattuna, en tiedä mikä tässä mättää, mutta olimme samanlaisia narukäsiä ennen kuin aloittimme punttireenin. Hänen haukkari on kasvanut valtavasti, mutta minun ei.:itku:
Ihme tyyppi jos on hauis kasvanu "valtavasti" tossa ajassa, mäkin alotin treenaamaan syksyllä, eikä hauis näytä lepotilassa oikeastaan yhtään suuremmalta kuin aloittaessa. :( Supistuneena kylläkin kokoa on enemmän kuin aloittaessa. :)

Offtopic: hauis on turha lihas

Puhut vähän mutta asiaa!! Voima löytyy muualta kun hauiksista.

Isoilla haboilla lohkee kyllä paremmin toosaa kissoilta ravintolassa :D .

Kyllä Kyllä

Sehän on vähän makuasia miten haluaa treenata. Voiman hankinnassa ei hauiksella oo mitään tekemistä perus voimanosto lajeissa, mutta jos sitä voimaa haluaa myös hauikseen nii se on sitte jo toinen tarina...Ja on han se mukavaa ku on iso pala!!!:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Kyllä Kyllä

Originally posted by Olakinte
Sehän on vähän makuasia miten haluaa treenata. Voiman hankinnassa ei hauiksella oo mitään tekemistä perus voimanosto lajeissa, mutta jos sitä voimaa haluaa myös hauikseen nii se on sitte jo toinen tarina...Ja on han se mukavaa ku on iso pala!!!:kippis1:

Mitä enemmän treenaa, sitä vähemmän se palan kehitys loppujen lopuksi kiinnostaa, ainakin mulla. Se liha mitä palaan tarttuu on niin minimaalinen verrattuna esim. selkään tai reisiin.

Se liha mitä palaan tarttuu on niin minimaalinen verrattuna esim. selkään tai reisiin.

ASIAA!!!

Hauiksen reenaamiseen kuluttaa yli 20 min / vko ainoostaan rinta-hauis fetisistit.

Re: Re: Kyllä Kyllä

Se liha mitä palaan tarttuu on niin minimaalinen verrattuna esim. selkään tai reisiin.

Näin! Ja JOS ajatellaan ulkonäköseikkoja, niin moni (eli rintahauispellet) unohtaa esim. leveän selän ja paksujen jalkojen merkityksen autuaasti, vaikka niillä on isompi merkitys kuin haballa siinä, näyttääkö isolta ja vahvalta. Jos taas ajatellaan olkavarren ympärystä, niin siihen vaikuttaa enempi ojentaja kuin hauis (vaikka habakin tietty vaikuttaa).

Ja sitten asiaan: suosittelen hauisreeniinkiin leuanvetoa, erityisesti kämmenet naamaan päin/rystyset naamasta poispäin otteella (olikos se vastaote?). Siihen hitaat laskuvaiheet, niin hyvin ottaa (myös) hauiksiin. Selkä levenee siinä sivussa kans.

Re: Re: Re: Kyllä Kyllä

Originally posted by Iivili
Näin! Ja JOS ajatellaan ulkonäköseikkoja, niin moni (eli rintahauispellet) unohtaa esim. leveän selän ja paksujen jalkojen merkityksen autuaasti, vaikka niillä on isompi merkitys kuin haballa siinä, näyttääkö isolta ja vahvalta.

Vahvalta näyttämisestä puheenollen, omasta mielestäni suuret ja paksut epäkkäät ovat tärkein yksittäinen asia mikä saa näyttämään vahvalta ns. jässikältä.

Re: Re: Re: Re: Kyllä Kyllä

Originally posted by PattiPete
Vahvalta näyttämisestä puheenollen, omasta mielestäni suuret ja paksut epäkkäät ovat tärkein yksittäinen asia mikä saa näyttämään vahvalta ns. jässikältä.

Epäkkäätkin on myös vähän kaksipiippuinen juttu. Käsittääkseni rh-pellet tekee epäkkäitä myös aika paljon. Itse en ole koskaan tehnyt erikseen epäkkäitä. Pystysoutua, mutta sitäkin olkapääliikkeenä. :kippis1:

Minä taas puristan olankohautuksia ihan tunteella joka selkätreenin yhteydessä ja ajattelen samalla Brock Lesnarin epäkkäitä. :D (tuo viimenen oli sitten vitsinpoikanen)

Näinhän se on!

Jokainen treenaa miten haluaa..."meitä on moneen junaan, ja hulluimmat ajaa veturilla"

:kippis1:

Re: Re: Re: Re: Re: Kyllä Kyllä

Itse en ole koskaan tehnyt erikseen epäkkäitä. Pystysoutua, mutta sitäkin olkapääliikkeenä.
Sama vika, mulla on nykyään jääny kohautukset tekemäti. Pystysoutua olkapäätreenissä ja tuleehan noille rasitusta mavessakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom