Koko kroppa täynnä "haavoja"?

neutraali sanoi:
Ilmeisesti ei jos hauberin ympärys 42cm, tuollaisilla mitoilla 184/112 :piis:
PS ei ne arvet sitä kehitystä kerro :)

Ei näihin naruihin meinaa saada massaa, vaikka mitä tekisi. Mulla on sellanen kuva, missä olen vissiin 18v. Kädet näyttää siltä kuin olisi laitettu kaksi luunpätkää peräkkäin. Lisää treeniä vaan... :whip:

alumiini sanoi:
Ei näihin naruihin meinaa saada massaa, vaikka mitä tekisi. Mulla on sellanen kuva, missä olen vissiin 18v. Kädet näyttää siltä kuin olisi laitettu kaksi luunpätkää peräkkäin. Lisää treeniä vaan... :whip:
Tulee niihin ajan kans massaa kun veivaat vaan menemään :thumbs:

Force sanoi:
Semmoset puukonviilto-arvet sopii hyvin, mutta nuo raskausarvet on perseestä.

Blondeille menee helposti läpi, että esim. valkohai kävi kimppuun Australiassa tai ne on sota-arpia Viatnamista ;-))

Wintikka sanoi:
Blondeille menee helposti läpi, että esim. valkohai kävi kimppuun Australiassa tai ne on sota-arpia Viatnamista ;-))

:lol2:

Veikkaan, että toi on ihotyypistä kiinni, koska itse olen ollut jossain vaiheessa aika läski, eikä mulle ikinä tullut arpia. Äidillänikään ei ole arpia, vaikka onkin vähän plösö, joten tuskin menen ihan metsään, jos väitän, että toi olisi perinnöllistä.

Mitkään ihmevoiteet noihin eivät tehoa!!! Jos haluaa välttyä arvilta, niin kannattaa lopettaa treenaaminen. :down: Eikä noi mitenkään pahoilta näytä. Elämä jättää jälkiä ja jos mies on kuin seepra, niin nainenkin voi relata perseensä piilottelussa ja antaa palaa... ;)

Ostoskanavalla myydään sellaista ihmevoidetta, joka peittää alleen kaikki ihon epäkohdat. Arvet, suonikohjut, huppelissa otetut tatuoinnit yms. Kokeileppa sellaista, jos raskausarvet jurppivat liikaa. Villi arvaus: kukaan muu ei kiinnitä arpiisi mitään huomiota. Vain sinä itse.

Meikämanne on jo tottunut omiin arpiinsa. Jonkun HST-syklin päätteeksi olen kuin keitetty rapu. Kuin Otto-Ville Kuusinen ikään. Punaista punaisen päällä. Välillä koettelee ihmislasta, mutta hei, se on tätä boudarin elämää. Sohvaperunat saavat makuuhaavoja ja Helsingin Kauppiaiden sponsoroiman pelastusrenkaan. Vyötärölle.

Niksi_luv: suhtaudu arpiisi kuin tukkijätkän päiväkirjaan. Yksi uusi arpi = onnistunut treenikerta.

:kippis1:

harax, nestepöhö laski 5kg voimin niin helpotti.. ;) joo ei nuo kauniita ole, mutta.. kuuluvat asiaan. kunnon raskausarvilla saa rispektiä treenikamuilta. jos ei muuta niin roinausepäilyjä.

Tavallinen perusrasva auttaa raskausarpien ennaltaehkäisyssä - sellaista kannattaa lätkiä aina suihkun jälkeen. Auttaa siis pitämään ihoa elastisempana, jolloin se ei niin herkästi repeä.

Mikäli raskausarpia on jo tullut niin Apteekista löytyy käsikauppavalmisteena pari hyvää tuotetta: Galénicin Elancyl Reducteur Vergetures (Stretch mark concentrate) sekä Louis Widmerin Creme Contour des Yeux SILMÄNYMPÄRYSVOIDE (erityisen vaikeisiin arpiin).

Nämä molemmat tuotteet toimivat mulla tosi hyvin noin kuukauden vanhan "ampumahaavan" (splätter aseella paljaalle iholle lähietäisyydellä) arpikudoksen hävittämisessä. Vuosi mennyt nyt ja arpi on parantunut täydellisesti. Äijällä omat arvet edelleen kun ei ole jaksanut lätkiä aineita kertaakaan...

Raskausarpiahan ne. Mullakin niitä on kainaloissa, hauiksissa ja pari etuolkapäissä! Ne kyllä vaalenee siitä ajan myötä mut ei niitä kyl pois saa... Noi sun "kaverit" on kyl yllättävän punaisia.

Noi mokomat on kyllä mukavia. Itse tuli raskausarpia pentuna kun vähän tukevammassa kunnossa rupesin salilla käymään, tais olla noi ruokailutottumuksetkin sellaista jatkuvaa sikabulkkia. Paras tuli nivusiin, jossa sellainen pikkurillin paksuinen raita edelleen. Säikäytti kyllä aivan pirusti silloin kun ei oikein ollu asioista perillä. Kumman hyvin on noi kuitenki häipyny näkymättömiin, hauiksista ja kyljistä saa saa melkein jo etsiä noita ennen niin hirveen näköisiä raitoja.

Kyllä ne siitä haalenee.. ;)

Wintikka sanoi:
Tollaset arvet tulee sikabulkilla ja samaan aikaan punttaamalla...
Arvet näytti tulleen sinne minne lihaksetkin, eli keskivartaloon. :lol2:

Vastoin jonkun kommentteja, mitään varsinaista "sikabulkkia" ei raskausarpiin välttämättä vaadita. Itselleni tuli raskausarpia hauiksiin, rintaan ja selkään kuusi-seitsemäntoista vuotta sitten ja siellä ne vieläkin ovat. Aluksi ne olivat tulipunaiset ja kosketellessa tai venyttäessä kipeätkin. Ajan myötä ne ovat selvästi haalistuneet, mutta kyllä ne nykyäänkin vielä valkoisina ja vaaleanpunaisina hohtavat. Mitään en ole niille tehnyt. Hakusanalla "raskausarvet" löytyy Googlesta 846 viitettä, joista löytyy niin ennaltaehkäisy- kuin hoitovinkkejäkin.

Pecman sanoi:
Arvet näytti tulleen sinne minne lihaksetkin, eli keskivartaloon. :lol2:

Heh, joo, mun moka kun tein vatsalihaksia lisäpainoilla ;-))

Ei vaiskaan ton kuvan oli tarkoitus varoittaa sikabulkista......

Paras harhaluulo on, että raskausarvet ovat seurasta hormonien käytöstä ;-)

Raskausarvet lähtee vaalenemaan kun ihon "pingotus" loppuu. Treenejä ei tarvitse lopettaa vaan hieman vähentää kaloreiden saantia tai lisätä niiden kulutusta. Suolan syöntiäkään ei kannata ylenmäärin harrastaa, kun sekin tunnetusti kerää nestettä = turvottaa.

Helpoin tapa on yleensä tarkistaa ruokavaliota ja ehkäpä lisätä hieman aerobisen treenin osuutta tai yleensäkin liikuntaa = kaloreiden kulutusta.

neutraali sanoi:
Nuo raskaus arvet on aika pitkälti iho tyypistä kiinni joillekin tulee joillekin ei, itse tiedän pari suht laihaa tyyppiä joilla nuita raskaus arpia on todella paljon ja toisella niistä kaikenlisäksi aivan ihme paikoissa(tyyliin forkut). Vastaavasti tiedän myös isoja sällejä joilla arpeja ei ole juuri ollenkaan.
Kyllä, juuri näin. Itselläni on ainoastaan pari hassua arpea tuossa kainalotaipeessa, ja nekin ovat peruja jostain murrosiältä. Iho tuntuisi olevan aika joustavaa sorttia, kun noita arpia ei tule sitten millään.

Ja sitten, menkää nyt hyvät ihmiset solariumiin tai jotain. Miten ihmeessä joku onnistuu olemaan vielä kesän jälkeenkin Pakkotoiston taustan värinen? :confused:

Tomi sanoi:
Ja sitten, menkää nyt hyvät ihmiset solariumiin tai jotain. Miten ihmeessä joku onnistuu olemaan vielä kesän jälkeenkin Pakkotoiston taustan värinen? :confused:

Mun tausta kylläkin lohen värinen:)

Joo noi arvet on kyl ihan ihmisestä kii... Mulle ei oo tullut ollenkaa niitä (paitti perseeseen) ja neki valmiina valkosia :P Ja oon puntannu täs jo monta vuotta vaikka on ollut kyllä noita taukojaki välissä...

Ite oon ainaski tyytyväinen jos noita arpia ilmestyy niin tiedän varmasti, että kasvua tapahtuu. Onneksi ei kuitenkaan kovin paljon noita tule vain pieniä:) Mut mielummin tiukka iho, kun sillä jollain brittikaverilla on niin löysä nahka, että saa vedettyä kaula nahkansa pään peitoksi :urjo: hyyyiii..

Back
Ylös Bottom