Koko kroppa täynnä "haavoja"?

Painoa lähtenyt kuitenkin pari kiloa tässä parin viikon sisällä mutta kuitenkin lisää ilmestyy reenin jälkeen... ja on oltu kyllä ruoka aikana kotonakin.. .Avitcid voidetta pitäis siis laitella, mistäs sellaista saisi?

Ihan sama vaikka toi olis mun sormi missä noita jälkiä on... Lukekaa kysymys ja vastatkaa siihen...

HaRaXz sanoi:
Painoa lähtenyt kuitenkin pari kiloa tässä parin viikon sisällä mutta kuitenkin lisää ilmestyy reenin jälkeen... ja on oltu kyllä ruoka aikana kotonakin.. .Avitcid voidetta pitäis siis laitella, mistäs sellaista saisi?

Apteekista? En muista vaatiiko ressun, mutta kyselemällähän se selvii. Se avitcid ei tietenkään niitä arpia poista, sellasta ihmelääkettä ei olekkaan, mutta se nopeuttaa arven vaalenemista.

Dobermann sanoi:
Apteekista? En muista vaatiiko ressun, mutta kyselemällähän se selvii. Se avitcid ei tietenkään niitä arpia poista, sellasta ihmelääkettä ei olekkaan, mutta se nopeuttaa arven vaalenemista.

Thänks!

HaRaXz sanoi:
Ihan sama vaikka toi olis mun sormi missä noita jälkiä on... Lukekaa kysymys ja vastatkaa siihen...
No ei se nyt todellakaan ole ihan sama vai, etkö ite alkaisi ihmettelemään jos noita arpia ilmestyis vaikka sun sääriluun kohdalle :david:

multa repes keväällä perseestä polviin asti sisäreidet. on nyt lähtenyt hyvin pois jo, vähän tummia raitoja ja loput valkoisia viivoja jotka näkyy vaan sillon kun ihoa venyttää.

HaRaXz sanoi:

Avitcidiin tarvitsee reseptin, mutta sen saa helposti. Sen on kuulemma todettu toimivan "tuoreisiin" raskausarpiin. Juuri viikko sitten sain lääkäriltä kuulla, että käytän roinaa kun ei noita raskausarpia kuulemma natuille ilmesty. Enimmäkseen arpia on ilmestynyt tuohon rintakehän sivulle, hauiksiin, olkapäihin ja siipien kärkiin.

Tossa hieman infoa avitcidista. Kannattaa alussa pistää varovasti sitä, tai laimentaa sitä johonkin kosteusvoiteeseen, muuten kuoriutuu iho mukavasti pois.

Edit:
Ihon rasvaus ehkäisee noiden arpien syntymistä.

Hei HaRaXz...! Kato mun avataria...:) Siinä on sun tulevaisuus...

Edit: Mulle tuli ekat raskausarvet olkapäihin ennenkuin aloin edes punttaamaan. Hakkasin koko kesän puita halkasukirveellä ja kesän jälkeen oli kivat arvet olkapäissä... Painoin silloin jotain 70kg, jos sitäkään.

alumiini sanoi:
Hei HaRaXz...! Kato mun avataria...:) Siinä on sun tulevaisuus....

Kuinka pitkälle rintalihasta noi arvet yltää ja onko ne lisääntynyt jatkuvasti?
:kuvia:

Nuo raskaus arvet on aika pitkälti iho tyypistä kiinni joillekin tulee joillekin ei, itse tiedän pari suht laihaa tyyppiä joilla nuita raskaus arpia on todella paljon ja toisella niistä kaikenlisäksi aivan ihme paikoissa(tyyliin forkut). Vastaavasti tiedän myös isoja sällejä joilla arpeja ei ole juuri ollenkaan.

Miten mun jutut nyt näytti vittuilulta?
On munkin olkavarsi tasapaksu. Se oli vain hämärä kuva.

A-vitamiini "ihovitamiinina" voisi auttaa. Kannatta nauttia sinkin kera.

C-vitamiini taasen vahvistaa sidekudosta ja tätä kautta voisi ehkä ehkäistä repeämiä.

Riittävä vedenjuonti myös auttaa ihoa pysymään kimmoisempana.

Hyvistä ravintorasvoista voisi myös olla apua ihon hyvinvoinnin kannalta.

Nämä kaikki ovat ikävä kyllä vain pelkkiä arvailuja. :rolleyes:

nevahood sanoi:
multa repes keväällä perseestä polviin asti sisäreidet. on nyt lähtenyt hyvin pois jo, vähän tummia raitoja ja loput valkoisia viivoja jotka näkyy vaan sillon kun ihoa venyttää.

Ihan ajan kanssa vai?

lampunjalka sanoi:
Kuinka pitkälle rintalihasta noi arvet yltää ja onko ne lisääntynyt jatkuvasti?

Oikeastaan tossa kuvassa on melkein kaikki rinnan arvet mukana. Eivät yllä tuon kuvan ulkopuolelle paljoakaan. Toisella puolella on samanlaiset. Takaolkapäistä, ojentajasta ja latsejen yläreunasta löytyy myös. Haukkareissakin oli, mutta nyt ilmeisesti hauistreeni ei ole mennyt perille, kun hauiksissa olleet ovat melkein kokonaan kadonneet. Epäkkäistäkin löytyy jonkun verran.
Arvet lisääntyvät tappavan tasaista tahtia. Hitaasti, mutta varmasti... :itku:
Pitäis vissiin alkaa rasvailemaan paikkoja... onnistuisi sitten menemään dösäänkin paremmin sisälle, kun dösäkuskit avaa joskus vaan sen toisen etuoven puoliskon... :D

alumiini sanoi:
Haukkareissakin oli, mutta nyt ilmeisesti hauistreeni ei ole mennyt perille, kun hauiksissa olleet ovat melkein kokonaan kadonneet.
Ilmeisesti ei jos hauberin ympärys 42cm, tuollaisilla mitoilla 184/112 :piis:
PS ei ne arvet sitä kehitystä kerro :)

Back
Ylös Bottom