koko keho 2 kertaa viikossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja conaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo, ottakaa suihin vaan. Kysyin kyllä lämmittelysarjoista, en itse lämmittelystä. Mut antaa olla, ollaan vaan.

Joo, ottakaa suihin vaan. Kysyin kyllä lämmittelysarjoista, en itse lämmittelystä. Mut antaa olla, ollaan vaan.

Vastaus on että on tarkoituksella jätetty pois. Jokainen tekee niitä kuitenkin eri tavalla ja eri määrän.

Itse en koko kropan treenissä enää ekan liikkeen jälkeen varsinaisesti lämmittele. Eli vähän liikkeestä riippuen tehdään 1-2 sisäänajosarjaa ennen varsinaista suoritusta.

Treeniasiaa "normikehoiluun" kyllästyneelle (5X5-pohjaiset ohjelmat sekä DFHT))

Tuolta katsasta "3: MATT REYNOLDS DUAL FACTOR HYPERTROPHY TRAINING - "kehompi" versio - suurin riski vetää överiksi (word-asiakirja)". Pyöräytin tuon läpi tovi sitten, ja sen voi kyllä sanoa, että todella tehokkaalta ohjelmalta vaikutti. Nuo Dual Factor -teorian mukaiset toistomäärien muutokset piti koko ajan rasituksen aika tapissa. Suosittelen ehdottomasti, jos on vaan aikaa ja jaksamista lukea tuo doc kokonaan.

Kuinka pitkään tuota teit ja miten tuli tuloksia? Ite aattelin vaihtaa muutaman viikon päästä mahdollisesti juuri tuohon ohjelmaan.

ja minä vastasin sulle LÄMMITTELYSARJOISTA, minusta ne ovat suurin osa itse lämmittelyä isoissa liikkeissä kuten penkkipunnerrus, jalkakyykky, maastaveto etc. kuka tekee esim kyykyn niin että polkee pyörää 10 min, venyttää pari kertaa takareittä ja lataa 185kg tankoon ja painaa menemään sen tiukan kolmosen ? en minä ainakaan.

Mjoo, no mut jos puhutaan nyt tosta mun ohjelmasta ni lämmittelen yleensä ennen ekaa etureisiliikettä, rintaliikettä, selkäliikettä ja takareisiliikettä. Muut menee sitten ilman lämppäreitä. Eli vähän niinku Timba tossa jo kerto.

hyvältä tuntunut tuo elaston postaama ohjelma, tosin vähän muokattuna.
välillä tulee vedettyä vähän liian kovaa, esim mave jonka laitoin toisen sjmv:n tilalle. mutta eiköhän se siitä.

Kuinka pitkään tuota teit ja miten tuli tuloksia? Ite aattelin vaihtaa muutaman viikon päästä mahdollisesti juuri tuohon ohjelmaan.

Meikalla ei ole enää sitä treenivihkoa tallella, jossa nuo painot on, mutta esim. kyykyn vitonen nousi 10-15kg, vinopenkin ~10kg ja elopaino noin 5kg yhdeksän viikon aikana. Meikalle nuo SF- ja DF-ohjelmat on toimineet todella hyvin, vaikka mielestäni ruokailuni on kerrassaan huono. Siksipä suosittelen kaikille kokeilemaan tuota. Noihin tosin jää aika hyvin koukkuun, kun niin paljon asioita on suunniteltu valmiiksi, niin tuntuu hyvältä vaan seurata asioita kummemmin ajattelematta :D

Suositut

Back
Ylös Bottom