Kokeneiden punttaajien neuvot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
naruranne sanoi:
kuulin kerran salilla että pakkotoisto on voiman pahin vihollinen..faktaa vai fiktiota?
vähän :offtopic:

Toi on aika hieno lause näin kontekstista irrotettuna. ;) Siguainesta. Ellei peräti virallinen mainoslause pakkikselle: "Pakkotoisto - voiman pahin vihollinen!" :D

Habankorppu sanoi:
Toi on aika hieno lause näin kontekstista irrotettuna. ;) Siguainesta. Ellei peräti virallinen mainoslause pakkikselle: "Pakkotoisto - voiman pahin vihollinen!" :D

Kerkesin. Hähhää! :hyper:

naruranne sanoi:
noh eipä se voima niin pääasia ookkaan...paitsi ehkä penkissä ois mukava päästä siihen maagiseen 100 kiloon :D

Siinä nyt ei kyllä ole mitään maagista.
Kunhan nyt vain sais sarjapainot sinne maagiseen 120 kiloon.

Itse sain selkeästi parhaat neuvot Miken ja Kalimeron selkäkoulussa. Kaikkea siitä ei edes muista, mutta selkä on selkeästi paras lihasryhmä. Suosittelen.

rafael30 sanoi:
Siinä nyt ei kyllä ole mitään maagista.
Kunhan nyt vain sais sarjapainot sinne maagiseen 120 kiloon.

Näin sitä kannustetaan muita.

T: Alta 2 markkaa ei ole mitään

Niin ja tsemppiä kaikille aloitteleville, kyllä se satku on todellakin maaginen :rock:

Pyranha sanoi:
Niin ja tsemppiä kaikille aloitteleville, kyllä se satku on todellakin maaginen :rock:
todellakin. kyllä ne tasa luvut on aina vaan niin maagisia. täältäkin tsempit:rock:

Ingersoll sanoi:
Yks kauheen kokonen äijä sano, kun kyykkäilin, että pitäis olla leveempi asento. Oon pyrkinyt kykkäys asentoa vähän leventämään, mutta itse asiassa en tiedä edelleenkään kuin leveä olis paras mahdollinen asento.

Viime yläkroppatreenissä tein kapeaa penkkiä ja sen jälkeen yks voimamies neuvo että liikettä ei kannata viedä rintaan asti kun menee olkapäille. Ennen oon vetänyt tangon ihan kiinni rintaan, mutta ajattelin nyt sitten muuttaa tuota tekniikkaa.
Ihan samat neuvon itsekin saanut (lukenut). Leveä kyykky rasittaa selkää vähemmän. En vedä tavan penkkiäkään ihan rintaan asti nykyään, vaan pysäytän tuohon ehkä 5cm rinnasta. Tekee myös gutaa liikkeen hallinnalle, ei vahingossakaan lähde tiputtelemaan tankoa vapaalla ja pompauttelemaan.

Kaikkiin kokeneidenkaan (isojenkaan) jermujen neuvoihin ei kyllä kannata uskoa. Jotkut tuntuu kehittyneen tiedoistaan huolimatta..

Paras neuvo on ollut kun olen tehnyt ylätaljaa ja sain kommenttia että jos tuon taljan tekemisen sijaan alkaisit tekemään selkää :D

Belmondo sanoi:
Kaikkiin kokeneidenkaan (isojenkaan) jermujen neuvoihin ei kyllä kannata uskoa.

Parasta oli se kun joskus 16 vuotiaana kävi salilla kun jotkut 50 ja kuoleman välissä olevat pallomahat anto sitten näitä "neuvoja" miten kannatta mitäkin liikettä tehdä. Puututtiin kaikkeen olennaiseen :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
17 vuotiaana kuulin, että salitreeni ennen aerobista treeniä polttaa kropan hiilarivarastot ja tällöin aerobisessa palaa rasvat.. (Tän kuullessani mun ravintotietous oli kylläkin sitä luokkaa, että ihmettelin mikä on hiilihydraatti, enhän mä mitään hiiliä syö...:nolo: )

Doggoned sanoi:
Blablabla..Hän voi ne luetella tänne jos huvittaa, sillä niitä on kyllä ihan saatanasti..blabla

No en luettele, mutta aloittelijalle peili olisi salilla kyllä kätevä värkki. Itekkin joutuu joskus tsiikailemaan kyykkopainoja omasta varjosta :D (nojoo lukot auttas )

Tove sanoi:
17 vuotiaana kuulin, että salitreeni ennen aerobista treeniä polttaa kropan hiilarivarastot ja tällöin aerobisessa palaa rasvat.. (Tän kuullessani mun ravintotietous oli kylläkin sitä luokkaa, että ihmettelin mikä on hiilihydraatti, enhän mä mitään hiiliä syö...:nolo: )

No eipä tuo nyt ihan täysin metsäänkään mennyt. Kyllähän se aerobinen puntin jälkeen varsinkin dieetillä on ihan toimiva setti.

olisi hyvä erotella ne oikeasti hyvät neuvot ja sitten ne jotka on ihan p:stä. esim yksi entinen voimailija nyt jo 60v kohta kertoi kerran yhdelle nuoremmalle kaverille että " mä olen tehny ojentajia sellaista 200 toistoa", pikkasen ihmettelin. voihan se olla hyväkin neuvo, mikäs minä olen sanomaan.... en kylläkään tiennyt että mikä oli kaverin tavoite edes .

Kannattaakohan muuten kyykyt tehdä jalat täysin suorassa linjassa eteenpän? Itellä ainakin menee vähän pakosta jonkin verran pois päin toisistaan...

Ei ehkä oikee paikka tälle kysymykselle, mutta kuitenkin.. ;/

Riupale sanoi:
Kannattaakohan muuten kyykyt tehdä jalat täysin suorassa linjassa eteenpän? Itellä ainakin menee vähän pakosta jonkin verran pois päin toisistaan...

Mun polveni ovat ilmaisseet halunsa osoittaa hieman ulospäin.

Riupale sanoi:

Nojoo kannattaa lukea palstaa, mutta: jalkaterät harottaa vähä ulospäin ja polvet ovat samassa linjassa.

Måpå sanoi:
Nojoo kannattaa lukea palstaa, mutta: jalkaterät harottaa vähä ulospäin ja polvet ovat samassa linjassa.

Itte asiassa luulin että juttu on just toisin, eli polvet samaan suuntaan kuin jalkaterät ja reidet. Mulla polvet paukkuu heti jos jalkaterät osottaa eri suuntaan kuin polvet/reidet, paras asento on vähän harallaan, riippuen kuinka levällään jalat on. Jos oikeen sumo-asennosta lähtee vääntämään niin enemmän on polvet sivulle kuin eteen (jos nivuset kestää).

Voiskos joku kyykkääjä vahvistaa miten on...

timse sanoi:
Itte asiassa luulin että juttu on just toisin, eli polvet samaan suuntaan kuin jalkaterät ja reidet. Mulla polvet paukkuu heti jos jalkaterät osottaa eri suuntaan kuin polvet/reidet, paras asento on vähän harallaan, riippuen kuinka levällään jalat on. Jos oikeen sumo-asennosta lähtee vääntämään niin enemmän on polvet sivulle kuin eteen (jos nivuset kestää).

Voiskos joku kyykkääjä vahvistaa miten on...

Juuri noin, eli polvet ja jalkaterät samaan suuntaan. Asian voi ilmaista myös vaihtoehtoisella sanamuodolla kuten Måpå teki, "jalkaterät harottaa vähä ulospäin ja polvet ovat samassa linjassa". Samasta asiasta ymmärtääkseni puhutte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom