- Ikä
- 37
Eli mitä vetoremmejä käytätte ja miten ovat kestäneet? Onko mukavan tuntuset? Itse kun tässä on vetoremmien osto edessä niin olisi kiva kuulla kokemuksia ettei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä. Mielellään kuulisin esim. betterbodiesin vetoremmeistä sekä shiekin valmistamista rannetuki/vetoremmi yhdistelmästä? Noita on löytynyt paikallisista liikkeistä niin ei tarvitsisi netistä tilata jos noista joku on hyvä? Olen myös kuullut että prismasta saisi fastin vetoremmejä mutta kun en kuopion prismasta ainakaan itse löytänyt. Olisikos siis joku niitä kuopion prismassa nähnyt ja missä niitä sieltä mahtaisi löytyä?
Voi myös sitten kertoa muistakin treenivarusteistaan (vyö, rannesiteet, polvisiteet jne.) kokemuksia. Varmaankin monelle olisi tästä apua niin tosiaankin vähän tietäis mikä olis hyvä kun aina ei pääse testaamaan vaan joutuu ehkä netistä tilaamaan niin se on aikamoista arpomista jos ei ole kuullut keneltäkään kokemuksia.
Voi myös sitten kertoa muistakin treenivarusteistaan (vyö, rannesiteet, polvisiteet jne.) kokemuksia. Varmaankin monelle olisi tästä apua niin tosiaankin vähän tietäis mikä olis hyvä kun aina ei pääse testaamaan vaan joutuu ehkä netistä tilaamaan niin se on aikamoista arpomista jos ei ole kuullut keneltäkään kokemuksia.