Kokemuksia vetoremmeistänne kiitos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Eli mitä vetoremmejä käytätte ja miten ovat kestäneet? Onko mukavan tuntuset? Itse kun tässä on vetoremmien osto edessä niin olisi kiva kuulla kokemuksia ettei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä. Mielellään kuulisin esim. betterbodiesin vetoremmeistä sekä shiekin valmistamista rannetuki/vetoremmi yhdistelmästä? Noita on löytynyt paikallisista liikkeistä niin ei tarvitsisi netistä tilata jos noista joku on hyvä? Olen myös kuullut että prismasta saisi fastin vetoremmejä mutta kun en kuopion prismasta ainakaan itse löytänyt. Olisikos siis joku niitä kuopion prismassa nähnyt ja missä niitä sieltä mahtaisi löytyä?

Voi myös sitten kertoa muistakin treenivarusteistaan (vyö, rannesiteet, polvisiteet jne.) kokemuksia. Varmaankin monelle olisi tästä apua niin tosiaankin vähän tietäis mikä olis hyvä kun aina ei pääse testaamaan vaan joutuu ehkä netistä tilaamaan niin se on aikamoista arpomista jos ei ole kuullut keneltäkään kokemuksia.

ZweCCo sanoi:
Eli mitä vetoremmejä käytätte ja miten ovat kestäneet? Onko mukavan tuntuset? Itse kun tässä on vetoremmien osto edessä niin olisi kiva kuulla kokemuksia ettei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä. Mielellään kuulisin esim. betterbodiesin vetoremmeistä sekä shiekin valmistamista rannetuki/vetoremmi yhdistelmästä? Noita on löytynyt paikallisista liikkeistä niin ei tarvitsisi netistä tilata jos noista joku on hyvä? Olen myös kuullut että prismasta saisi fastin vetoremmejä mutta kun en kuopion prismasta ainakaan itse löytänyt. Olisikos siis joku niitä kuopion prismassa nähnyt ja missä niitä sieltä mahtaisi löytyä?

Voi myös sitten kertoa muistakin treenivarusteistaan (vyö, rannesiteet, polvisiteet jne.) kokemuksia. Varmaankin monelle olisi tästä apua niin tosiaankin vähän tietäis mikä olis hyvä kun aina ei pääse testaamaan vaan joutuu ehkä netistä tilaamaan niin se on aikamoista arpomista jos ei ole kuullut keneltäkään kokemuksia.

Mulla on mustat nahkaiset (en tiä merkkiä rintamäeltä ostetut puriste nahkaa tai jotain) ja ne on kyllä aivan liian kovat! Käy ranteisiin enemmän kipeää niiden kansa kuin ilman. Myyjä sanoi että ne pehmenis kun niitä uittaa saippua vedessä vaan eivät ole pehmenneet. Mitähän saippuaa pitäisi käyttää jota nuo pehmenis?

Itselläni on FAST:in vetoremmit ja hyvin olen tullut toimeen. Nyt vaan tulee käytettyä aika vähän, koska teen kaikki vetoliikkeet ilman remmejä, että saisi puristusvoimaa lisää ja forkut vähän kasvaisivat.

TheLORD sanoi:
Mulla on mustat nahkaiset (en tiä merkkiä rintamäeltä ostetut puriste nahkaa tai jotain) ja ne on kyllä aivan liian kovat! Käy ranteisiin enemmän kipeää niiden kansa kuin ilman. Myyjä sanoi että ne pehmenis kun niitä uittaa saippua vedessä vaan eivät ole pehmenneet. Mitähän saippuaa pitäisi käyttää jota nuo pehmenis?

Itekkin tuli inter sportista semmosia katottua mutta enpä ostanu kun näytti niin huonoilta. Luultavasti just samanlaiset kun sulla. Se nahka oli suunnilleen kiveä. Onneks en ostanu. :)

ZweCCo sanoi:
Mielellään kuulisin esim. betterbodiesin vetoremmeistä sekä shiekin valmistamista rannetuki/vetoremmi yhdistelmästä?
Schiekin rannetuelliset vetoremmit on paras ostos ikinä! Ei voi edes samana päivänä mainita tavallisia vetoremmejä.

Hyvä kuulla. Taitaa olla niin että semmoset schiekit itsellenikin ostan. Joskus niitä rannetukia kuitenkin alkaa tarvita ja halvemmakshan rannetuet ja vetoremmi tulee samassa paketissa ostaa kun että erikseen lähtis ostelemaan. Miellyttävämmät varmaan käyttääkkin nuo rannetuki/vetoremmi yhdistelmät kun erikseen vetoremmejä ja rannetukia.

Mulla on Wrangen keltaset ja pehmeetä nahkaa. Tykkään.
Ei tule käytettyä kun olankohautuksissa, mutta on siinä toiminu.

Stokkalt (Tapiola, Espoo) ostin.

Mulla on Duken nahkaset. Aluks ihan kirotun kovat. Kai ne on yhtä hyvät kuin jotkut muunkin. Käytin mavesa joskus, mutta nyt oon jättäny niitten käytön kokonaan pois.

Tomi sanoi:
Schiekin rannetuelliset vetoremmit on paras ostos ikinä! Ei voi edes samana päivänä mainita tavallisia vetoremmejä.

siis tällaisetko? mistä tällaisia voi tilata, ja mikä hinta?

edit. itse itselleni vastaten, näemmä godzilla ainakin kauppailee noita.

Liitteet

• shestrap.webp
    shestrap.webp
    43,1 KB · Katsottu: 1 174
Gangst3ri sanoi:
Mulla on Wrangen keltaset ja pehmeetä nahkaa. Tykkään.
Ei tule käytettyä kun olankohautuksissa, mutta on siinä toiminu.

Stokkalt (Tapiola, Espoo) ostin.

Mulla nuo ompeleet puree aika syvältä ranteesta, kun painoa alkaa olla enemmän. Sattuu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitanpa taicaviitta sulle meiliin osotteen mistä ainakin niitä saa. Kyseisestä paikasta aijon itsekin hommata nuo.

Eipä jostain syystä ole tuntunut meili menevän perille. Tuohon pakkotoisto.com osotteeseen sulle koitin laitella. Voit kyllä mun sähkäriin ottaa yhteyttä niin eiköhän se sit paluupostina sulle tulis jos kiinnostaa. Täällä foorumissa kun ei pahemmin noita kaupustelijoita taida saada mainostaa.

ZweCCo sanoi:
Eipä jostain syystä ole tuntunut meili menevän perille.

joo, mulla ei ole voimassa se pakkiksen maili, en oo pyytäny mikeä laittaa sitä päälle. viskasin sua maililla.

Jonny sanoi:
Itselläni on FAST:in vetoremmit ja hyvin olen tullut toimeen. Nyt vaan tulee käytettyä aika vähän, koska teen kaikki vetoliikkeet ilman remmejä, että saisi puristusvoimaa lisää ja forkut vähän kasvaisivat.

Ollaa samixii :)

Mulla on Twinlabin kankaiset remmit, mielestäni toiminu erittäin hyvin, ei mitään valittamista. Tosin ei noita nyt oo tullu niin hirveesti käytettyy. Yleensä selkä treenin vikoissa sarjoissa...

Ikivireä:stä ostin ja oisko ollu jotain 15e pintaan...

Itelläkin wrangen.. oliko se nyt 6,5e pari. Stockmannilta Oulusta. Kyllähän ne asiansa ajaa, ihan mukavan tuntuset kun aika pehmeää nahkaa tosiaan.

Tomi sanoi:
Nonnii, nyt menit kuitenkin mainitsemaan samana päivänä :)

Wrangen on käytössä...pehmeä ja leveä...toiminut tosi hyvin...käyttänyt selkävedoissa, sekä silloin tällöin raskaissa olankohautuksissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom