Kokemuksia Testotimon treeniohjelmista

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Harkitsen ostavani Timolta treeniohjelmaa. Olen treenannut aktiivisesti vuoden. Minkälaisia kokemuksia porukalla mahdollisesti on ohjelmista, voiko suositella?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuossa vaiheessa toimii vielä ihan mikä tahansa vähänkään järkevä ohjelma, joita täältä pakkotoistoltakin löytyy pilvinpimein ihan ilmaiseksi. Ennemmin kannattaa se raha käyttää vaikka siihen, että joku PT käy katsomassa suoritustekniikat kuntoon, koska lähes aina aloittelijoille ne ongelmat on siinä ohjelman toteutuksessa kuin itse siinä toteutettavassa ohjelmarungossa.

Jooh itellä nyt ei oo rahaa käyttää pt-palveluihin puhumattakaan että täällä tuppukylässä olis semmosia... En ole saanut aikaseksi löydettyä sopivaa treeniohjelmaa ja toisaalta Testotimon ohjelma oli vain 9.99e.

Vuoden treenin jälkeen keskittyisin vielä vain sarjapainojen ylös puskemiseen starting strenght tyylisellä ohjelmalla. Itsekin sortunut liian monimutkaisiin ohjelmiin turhan aikaisin, eikä ole ollut oikotie onneen.

Jättäsin myös PT:t väliin. Siellä on niin kirjavaa porukkaa. Voi osua vastaan kuka ei tiiä hönkäsenpöläystä bodauksesta tai voimailusta. Järettömän hintaisia myös. Fiksumpi kysyä salilla vinkkejä osaavilta tyypeiltä. Noin alussa treeni uraa mikä vain ohjelma toimii. Voit huoletta kokeilla erilaisia. Töysin samalla ei kannata treenata liian pitkään.

Alle kympin treeniohjelma on lähes satavarmasti valmis treenipohja, mikä lähtee täysin samanlaisena kaikille. En itse käyttäisi rahaa tuollaiseen, kun on noita vastaavia ohjelmia ihan ilmaiseksi netti pullollaan. Se ettet ole löytänyt vielä itsellesi sopivaa treeniohjelmaa, ei tee Testotimon ohjelmasta automaattisesti sopivaa.

Alle kympin treeniohjelma on lähes satavarmasti valmis treenipohja, mikä lähtee täysin samanlaisena kaikille. En itse käyttäisi rahaa tuollaiseen, kun on noita vastaavia ohjelmia ihan ilmaiseksi netti pullollaan. Se ettet ole löytänyt vielä itsellesi sopivaa treeniohjelmaa, ei tee Testotimon ohjelmasta automaattisesti sopivaa.

Joo, totta.

Netistä joku esim. tämmönen voimanbodaus ohjelma toimii aikas hyvin:

Matt Kroc's 16 Week Strength Program & Lean Gain Diet Plan
https://www.muscleandstrength.com/workouts/matt-kroc-16-week-strength-program-diet

Kaverille tota ehdotin ja teki aika kovaa tulosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Vähän vaikea aihe periaatteessa. Mä en noista ohjelmista tiedä, mutta heitän ihan villin veikkauksen, että tuolla rahalla saa ohjelman missä on kerrottu päiväkohtaisesti treeniliikkeet, sarjat ja toistot. Mutta tämä ei oikeastaan ole vielä ohjelma. Kunnon ohjelmaan kuuluu tuon lisäksi progressiomalli, jaksotus ja seuranta. Se ei ole oikotie onneen, että sulle annetaan ohjelmarunko, vaikka hyvä olisikin, jos toteutus ontuu.

Järkevä progressiomalli, järkevä jaksottaminen ja ennen kaikkea järkevä tekeminen on paljon tärkeämpää kuin liikkeet, sarjat ja toistot. On olemassa huonoja, vähemmän huonoja ja hyviä ohjelmarunkoja, mutta ellei niiden soveltamisesta ymmärretä yhtään mitään, menee se hyväkin runko suurimmaksi osaksi hukkaan.

Samaa mieltä kuin Powerhousu. Yksi ohjelmarunko on vain pieni osa ohjelmaa. Kovin kauaa ei voi täysin samalla vetää. Jaksotus,progressio....Siinä katsotaan osaaminen. Perus runkoja löytyy netistä pilvinpimein, mutta oikea jaksotus vaatii jo tietoa ja kokemusta.

en mä itekään tohon hintaan lähtisi tekeen muuta ku seurantapoistettua copy paste -kamaa. niitä en kyllä tee siltikää. pari oon tässä vuosien mittaan tehny pitkin hampain, jos asiakas on vannonu, ettei kerro kuka teki :)

9,99€ (Simo Vaatehuoneelta -hinta) on kyllä niin "halpa", että ihme kun sillä kukaan raineri suostuu edes päivää sanomaan / copy-pastea käyttämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom