Kokemuksia Tapiola-pankista?

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Tuon Dobermannin aloittaman kotivakuutusketjun innoittamana pistän pystyyn kyselyn Tapiolan pankkipalveluihin liittyen. Meillähän on siis kotivakuutus Tapiolassa, ja keskittämisedut lienevät heillä vähintäänkin kohtuulliset? Onko Pakkislaisissa Tapiola-pankin asiakkaita, ja suosittelisitteko sitä muillekin? Olen kuullut, että joissain pienemmissä liikkeissä Tapiolan pankkikortti ei kelpaisi, pitääkö paikkansa?

Olen tällä hetkellä Handelsbankenin asiakas (enkä maksa mitään palvelumaksuja).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut Tapiolassa tili jonkin aikaa. Myös vakuutukset on sieltä, joten palvelumaksuja ei ole. Pankkikortista en tiedä, mulla on käytössä Visa Electron. Se on toiminut ihan normaalisti sekä ulkomailla että Suomessa. Muutamia puutteita olen pankkipalveluissa huomannut ja sen takia edelleen pidän kahta tiliä, toinen Sammossa ja toinen Tapiolassa. Tapiola pankissa ei pysty maksamaan ulkomaanmaksuja verkkopankin kautta (en tiedä pystyykö jotenkin muuten). Tapiolan pankkitunnukset ei käy useissa verkkokaupoissa, kuten esim. VR. Tästä olen valittanut ja vastaukseksi sain että asia on työn alla. Eli koko ajan käsittääkseni kehittävät palveluja. Korkoa Tapiola maksaa vissiin enemmän kuin muut pankit, ainakin joku viesti oli aiheesta tullut verkkopankkiin tänään. En tosin nyt määriä muista, kun huolimattomasti luin.

Vajaa vuosi sitten tuli siirrettyä tilit ja asuntolaina Osuuspankista Tapiolaan. Kortti ja verkkopankki ovat toimineet täysin moitteetta. Korko lasketaan muista pankeista poiketen päiväsaldosta eikä kuun alimmasta. Käyttötilin korko on tällä hetkellä muistaakseni 1.5%.

Mä oon nykyään Tapiola Pankin asiakas. Vakuutukset oli jo siellä, ja sitten kun Tapiola lähetti tarjouksen "50 e tilillesi ja Visa vuodeksi maksutta, jos tulet pankkiasiakkaaksemme", vein pankkiasiatkin sinne.

Vaihtoa Nordeasta Tapiolaan en ole katunut. Palvelumaksuja ei peritä, tileille saa edes jotakin korkoa eikä säännöllisestä rahastosäästämisestä oteta lainkaan merkintäpalkkioita. Suosittelen Tapiolaa.

Mulla on ainakin kortti käynyt kaikkialla. Käsittääkseni päivitykset on tehty, joten Tapiolan kortin pitäisi toimia siinä missä muidenkin.

Korko lasketaan muista pankeista poiketen päiväsaldosta eikä kuun alimmasta. Käyttötilin korko on tällä hetkellä muistaakseni 1.5%.

Käyttötilin korolla ei ole oikein mitään merkitystä, koska se on ihan järjetöntä pitää käyttötilillä niin suuria summia, että niille kertyisi millään laskutavalla merkittävää korkoa.

Käyttötilin korolla ei ole oikein mitään merkitystä, koska se on ihan järjetöntä pitää käyttötilillä niin suuria summia, että niille kertyisi millään laskutavalla merkittävää korkoa.

Kuitenkin suomalaisilla on keskimäärin snadisti päälle 10 000 euroa käyttötileillään, joten on tuo Tapiolan korko siihen nähden merkittävä verrattuna suurimpiin liikepankkeihin..

Ja ennen kujin kukaan mainitsee, niin ei tuossa yli kymppitonnin makuuttamisessa mitään järkeä olekaan, mutta näin kuitenkin asiat Suomessa näyttäisi olevan.

Kuitenkin suomalaisilla on keskimäärin snadisti päälle 10 000 euroa käyttötileillään, joten on tuo Tapiolan korko siihen nähden merkittävä verrattuna suurimpiin liikepankkeihin..

Ja ennen kujin kukaan mainitsee, niin ei tuossa yli kymppitonnin makuuttamisessa mitään järkeä olekaan, mutta näin kuitenkin asiat Suomessa näyttäisi olevan.

Piti oikein tarkistaa että onko tosiaan noin suuresta summasta kyse. Mutta tosiaan, tileillä makaa 50 miljardia euroa mistä tulee 10k€ keskimäärin. Laittakaa ihmiset rahat kiertämään! :D Tosin 37%:lla suomalaisista on alle 2500€ tileillään eli aika läjiä rahaa joillakin on..

Tuossa taannoin oli lähtenyt tililtä -6e ja perässä luki tiliote automaatista.. ei siinä muuten mitään mutten ole aikoihin käynyt automaatilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom