Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisin tiedustella seuraavaa:
Elikkä välillä esim. sählyssä tai maastossa liikkuessa tuntuu hieman olevan tuo nilkka jäykkä eikä se taivu aivan yhtä hyvin eri suuntiin kuin vasen. Pystyykö nilkkaa aktiivisesti venyttelemällä saamaan suuremmat liikeradat vai onko se nyt jämähtänyt tähän mikä se nyt on arpeutumisen jälkeen?
Toinen kysymys on kun olen saman nilkan kerran aikaisemminkin tyylikkäästi venäyttänyt/reväyttänyt (kuitenkin nilkuttaen mentiin seuraava viikko ainakin), niin onko lääkärin puheissa mitään perää kun sanoi, että kannattaa olla varovainen nilkan kanssa kun voi ensi kerralla vituiksi mennessään aiheuttaa elinikäisen nilkuttamisen? Eli siis kerran jo mennyt kohtalaisen huonosti tuo nilkka ja kerran sitten kunnolla paskaksi.
Toinen kysymys on kun olen saman nilkan kerran aikaisemminkin tyylikkäästi venäyttänyt/reväyttänyt (kuitenkin nilkuttaen mentiin seuraava viikko ainakin), niin onko lääkärin puheissa mitään perää kun sanoi, että kannattaa olla varovainen nilkan kanssa kun voi ensi kerralla vituiksi mennessään aiheuttaa elinikäisen nilkuttamisen? Eli siis kerran jo mennyt kohtalaisen huonosti tuo nilkka ja kerran sitten kunnolla paskaksi.
Nyt on pakkolepoa takana 2 viikkoa, lääkekuuria viikko...
En ole teipannut, mutta tuollaista neopren-tukea olen siinä pitänyt. On siitä jotain apua, on on :D Kylmähoitoakin käytin pahimmassa vaiheessa 2-3xpv 20 min kerrallaan.Ootko koittanut teippailla urheilun ajaksi ja tehdä siihen kylmä hoitoja?
kerrallaan.
Tällä hetkellä tilanne on se, että jänne on edelleen tulehtunut ja siihen pistettiin eilen kortisonia.
Miten tuo kortison vaikutti?
Kivasti. Parin päivän kuluttua pystyi kävelemään lyhyitä matkoja ilman kipua ja nyt pystyy kävelemään jo pitempiäkin lenkkejä. Mutta syön vielä Naprometinia 2xpv, huomenna vikat tabut.
Nilkka meni nyt kolmannen kerran juhannuksen jälkeen. Monesti on menny mutta oon kerenny astuu pois päältä nopeesti, 3 pahempaa ja nyt oon miettiny onko leikkauksesta mitään hyötyä? Vituttaa jos loppuelämän nilkat menee tappavan tasasesti.
edit. poikki ei siis ole mikään mennyt, mutta revähtäneet. Turpoaa sikana ja kävely tekee kipeetä ekat 2 päivää, ja pari viikkoa menee minimissään että pystyy kunnolla urheilemaan.