Kokemuksia LG:n KU580 Chocolatesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomy
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Elikkäs.. Tykkään hifistellä puhelimen ulkonäöllä ja tuon pistin tilaukseen. Puhelin ei ole uusinta uutta, mutta ei sillä niin väliä. Pääasiana ei ole kameran laatu, käyttöjärjestelmä sun muut, vaan ulkonäkö. Yleensä en ole kovin innostunut ollut LG:n tuotteista, mutta tuon ulkonäkö sai pöksyissä jotain värisemään. :dance:

Sitten asiaan... Onko porukoilla kokemusta sen kestävyydestä yms?

lg-ku580-recenzia-1-in.jpg

Harvemmin tälläisiä threadeja missään kirjoittelen, mutta nyt on töissä niin tylsää.. :c

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saanen tässä sivussa suositella toista LG:n kaunista puhelinta, nimittäin LG Shinea. Taitaa olla aika saaman hintaluokkaan ton kanssa. Itseltä löytyy Black Label (Titanium) malli ja olen todella tyytyväinen kyseiseen luuriin.

Shine_Titanium.gif

Itse Suklaasta: Kaverilta löytyy ja itse kirosi ainakin sitä, ettei saanut muistikorttia tuohon. LG:n käyttö järjestelmä on aika simppeli, mutta kuitenkin erilainen kuin Nokian, mutta oppii nopeasti.

Toi oli mielessä kunnes törmäsin Chocoon. Rakastuin siihen samantien. :rock:

Ja kyllähän siihen MICRO SD-kortti pitäisi sisälle mennä, ainakin valmistajan sivuston mukaan. Eikös toi Micro SD kuitenkin kohtalaisen normaali/vakio ole?

Toi oli mielessä kunnes törmäsin Chocoon. Rakastuin siihen samantien. :rock:

Ja kyllähän siihen MICRO SD-kortti pitäisi sisälle mennä, ainakin valmistajan sivuston mukaan. Eikös toi Micro SD kuitenkin kohtalaisen normaali/vakio ole?
joo micro on pienin sd-kortti. se sopii adapterilla myös mini- ja normi sd:hen, toiseen suuntaan ei toimi yhteensopivuus. eli pakko olla juuri se micro, muut sd:t ei käy.

joo micro on pienin sd-kortti. se sopii adapterilla myös mini- ja normi sd:hen, toiseen suuntaan ei toimi yhteensopivuus. eli pakko olla juuri se micro, muut sd:t ei käy.

Ainii kaverilta löyty vissiinki se eka choco, johon ei menny korttia, pahoittelen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom