Kokemuksia kampaamokoulujen palveluista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Mä nyt haen ensisijaisesti tietoa Pivot pointista ja ABC Hiusopintokeskuksesta? Ne ainakin tekee jo tällä hetkellä asiakkaita.

Olen käynyt Napsilla, mutten tiedä ottaako ne jo asiakkaita, kun ovat vasta aloittaneet kurssin. Toisaalta pelottaa mennä ihan vasta-alkajien käsiteltäväksi. Napsiin olen ollut tosi tyytyväinen kyllä muutoin. Aina on hinnat, palvelu ja lopputulos kohdallaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ABC:stä kokemus. Kohdalle sattui n. 40-vuotias kärttyisä nainen, joka oli eri mieltä kanssani hiusten pituudesta. Leikkauksen loppupuolella pyysin, että lyhennä vielä hieman. Hän ei aluksi suostunut mutta sitten vetäsi kiukulla ja reilusti. Kyllä vitutti lähteä ihan kynittynä himaan. En ole sen jälkeen käynyt.

Ne nuoret tytsyt siellä oli kyllä ihan pirteän oloisia, tuuripeliähän tuo meinaa olla.

miehenä voin kertoa oman mielipiteeni :D
Palvelu oli erittäin iloista ja pirteää, valvoja kävi siinä välillä katsomassa.
Hinta oli erittäin halpa, mutta kesto oli noin 3x "normi" aika :D
Leikkausjälkeen olin kuitenkin tyytyväinen.

Helsingin Kampissa kävin.

Kerran kävin. Jälki oli tällaisessa normaalissa miehen hiustyylissä ihan ok mutta ei mulla enää, vaikka en kiireinen olekaan, ole aikaa saatikka intoa venata niin kauaa. Siis jouduin venaamaan varmaan jotain 45 min. ennen kuin pääsin edes tuoliin ja leikkauskin vei vielä oman aikansa. Normaalisti menee parturissa jotain 15-25 min joten vaikka tuossa nyt säästöä kertyy niin aikaa menee hukkaan niin paljon, etten itse enää näihin vaivaudu menemään.

Edit: siis jouduin venaamaan tuon ~45 min. vaikka oli aika varattuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom