Kokemuksia infrapunasaunasta?

Ikä
54
Kaupunki
Tampere
Söörtsi ei löytänyt aiheesta threadia, joten pistetään pystyyn.

Löytyykös jengiltä kokemuksia infrapunasaunasta? Itse en tietoisesti ole moisessa koskaan käynyt, mutta vahingossa saatan olla jossain kylpylässä moisessa poikennut.

Olen tuolta aiheesta lueskellut ja jos nyt nuo niiden mainostamat terveysvaikutukset pitää edes osittain paikkaansa, niin kovasti houkuttelis sijoittaa toi 1.5ke että sais ton infrapunasysteemin omaan saunaan normaalin kiukaan lisäksi.

Mutta miten on, onkohan noiden lupausten takana mitään katetta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OTa tavalliseen saunaan videoiden vanha kaukosäädin, saat molempien edut samalla, perinteisen suomalaisen saunan lämmön ja infrapunakaukosäätimen terveys-vaikutukset :jahas:

Olen tuolta aiheesta lueskellut ja jos nyt nuo niiden mainostamat terveysvaikutukset pitää edes osittain paikkaansa, niin kovasti houkuttelis sijoittaa toi 1.5ke että sais ton infrapunasysteemin omaan saunaan normaalin kiukaan lisäksi.

Tuolla ei tuu pahemmin edes hiki ja 600 kcal palaa 30 minuutissa. Tässä on nyt se ultimate fat burner mitä jengi haluaa. Eri juttu toimiiko tämä, mutta mikäli vaikutukset pitää edes osittain kutinsa niin tämähän on ehdoton hankinta.

EDIT: Eikun tulee 3 kertaa kovempaa hiki. Jostain luin taas että tuollaisissa ei juurikaan hikoile.

Tosta samaa kamaa 155e

http://www.netrauta.fi/portal/piha_...et/infrapunalammitin_f-150__4_2kw__42x70x34cm

83103206-2.jpg

Tietty sähköversioitakin löytyy, käy jostain sähkökaupasta, halvimmillaanhan noita on ne parvekemallit, 19e.

Tässä on oikeasti hyvä markkinarako tiukalle bodarille. Iskuksi sopii "dieettasin infrapunasaunalla elämäni kondikseen" ja tietenkään ei sitten salilla käyty yhtään eikä mitään herbaalisia valmisteita saatikka jauhoja mennyt ääntä kohti.

Tuolla ei tuu pahemmin edes hiki ja 600 kcal palaa 30 minuutissa. Tässä on nyt se ultimate fat burner mitä jengi haluaa. Eri juttu toimiiko tämä, mutta mikäli vaikutukset pitää edes osittain kutinsa niin tämähän on ehdoton hankinta.

EDIT: Eikun tulee 3 kertaa kovempaa hiki. Jostain luin taas että tuollaisissa ei juurikaan hikoile.

Jumalauta, tollahan mä vedän kevätdieetin, ei mitään liikuntaa, se on ihan yliarvostettua.:eek:

Tuollaisessa saunassa hikoilee ihan SAATANALLISESTI. Ensin ei tapahdu yhtään mitään, mutta yhtäkkiä hikeä valuu ja tippuu virtanaan koko koppi niin märäksi että hävettää (sinne mennään ilman suihkua, joten kuivaan puuverhoiluun jää ihastuttavia hikiläiskiä sinne sun tänne ja pefletti tihkuu läpi). Kävin vain kerran (30 min) ja miellyttävää ja rentouttavaa oli, mutta mullistavista rasvanpolttovaikutuksista en päässyt osalliseksi ;)

Tuollaisessa saunassa hikoilee ihan SAATANALLISESTI. Ensin ei tapahdu yhtään mitään, mutta yhtäkkiä hikeä valuu ja tippuu virtanaan koko koppi niin märäksi että hävettää (sinne mennään ilman suihkua, joten kuivaan puuverhoiluun jää ihastuttavia hikiläiskiä sinne sun tänne ja pefletti tihkuu läpi). Kävin vain kerran (30 min) ja miellyttävää ja rentouttavaa oli, mutta mullistavista rasvanpolttovaikutuksista en päässyt osalliseksi ;)

Joo, tota mä tossa oikeastaan eniten mietiskelin että kuinkahan se hikoilupuoli siinä sitten oikeastaan futaa, onko niin kovaa kuin mainostavat. Itse olen taipuvainen uskomaan, että kovalla ton tyyppisellä hikoilulla (ts. oikee hikoilu, ei vaan vesihöyryn tiivistyminen iholle normisaunassa) olis kyllä positiivisia vaikutuksia. Miksipä ei jonkunlaisen laihtumisenkin kannalta, mutta varmaan ylipäätään elimistön terveyden kannalta kuona-aineiden paremman poistumisen myötä.

No, tuolla ekan postauksen linkin takaa ne tarjoaa mahdollisuutta kokeilla tommosta, joten ehkäpä sitä vois käydä itsekin joskus kokeilemassa, ainakin ennen ostopäätöstä. Ja google tietää kertoa että Eestissä olis kylpylöissä tota tarjolla, joten eipähän tuo kovin kalliiksi tulis tehdä joku Tervis-reissu ja käydä koklaamassa sitä sielläkin.

muhun ei kyllä kummemmin vaikuttanut, oli outoa istua saunassa missä ei ollut edes kuuma, enkä tosiaan hionnut kuin hullu... kokeilin tuossa Herttoniemen Lady Linessa kun ilmaiseksi pääsi... taidan tyytyä vain perinteiseen saunaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom