Kokemuksia elementtiomakotitaloista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtis
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Makuasia, mun mielestä nuo perinteiset talot on ihan hienoja ja kun seuraavan rakennan niin varmaan perusnäköinen yhteen tasoon. Katsoo nyt milloin toteutuu...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä on se mikä minua näissä älvsbyketjuissa ympäri nettiä ihmetyttää. Siis joka paikassa sanotaan, että ovat rumia. Itse kun en huomaa ulkoa päin sen kummempaa eroa muiden valmistajien puutaloihin. Siis niihin "perinteisiin malleihin".

Huom en edes sanonut rumaksi, vain että tuntee älvsbytaloksi. Millaisia assosiaatioita se kenessäkin herättää. :)

Zone-sarja -42%
Oon käyny aika monessa Älvärissä ja yksi niistä oli sellanen että ois kelvannu itellekin. Siinä oli isäntä tehny ennen muuttoa pintarempan mm. pesuhuoneen oli laatottanu ja lattioihin laittanu parkettia. Keittiön oli muistaakseni myös laittaneet uusiks.

Ehkä noi Äovärit ei ensirakentajan silmään näytä sen kummemmilta mut sit kun on vähän paremmin perillä siitä mitä markkinoilla on tarjolla niin onhan ne materiaaleiltaan aika Byggmaxia. Rakenteiltaan ne myös täysin ok. Pilppiä joka ottaa lämpöä vain käyttöveteen en uuteen taloon huolisi.

Back
Ylös Bottom