Kokemuksia efedriini+kofeiini-yhdistelmästä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei, olen 50v nainen, vähän ylipainoa, kunto tyydyttävä. Olen vasta alkanut laihduttamaan (Painonvartijoiden pistesysteemiä mukaillen) ja kuntoilemaan, joskin kohtuullisesti eli käyn kerran viikossa tunnin hikijumpassa ja pari kertaa viikossa kuntosalilla, minkä lisäksi kävelen/sauvakävelen jonkin verran. Tarkoitukseni on siis laihtua eli polttaa rasvaa sekä kohottaa kuntoa ja kiinteytyä, ei niinkään bodata lihaksia.
Olen muuten terve, mutta kärsin päiväaikaisesta uneliaisuudesta (idiopaattinen hypersomnia), johon sain neurologilta efedriinireseptin. Lääkärin mielestä efellä ei ole mitään haittavaikutuksia muiden lääkkeiden kanssa eikä muutenkaan, paitsi voi aiheuttaa sykkeen nousua. Itse olen lukenut netistä paljon sekä hyvää että huonoa k.o. lääkkeestä ja tiedän, että kohonneesta verenpaineesta tai sydänvaivoista kärsiville se ei sovi. Ja oikeastaan minulle uutena asiana kävi ilmi se, että efeä ja kofeiinia on menestyksellisesti (?) käytetty sekä laihdutukseen että treenin tehostamiseen. Tabletit ovat 30 mg tabuja ja olen kokeillut jonkin kerran ottaa yhden, mutta en huomannut mitään erityistä vaikutusta, ilmeisesti pienestä määrästä johtuen. Oikeastaan ajattelin käyttäväni efedriiniä vain silloin kun tiedän joutuvani ns pitkäveteiseen tilanteeseen eli juuri ja ainoastaan tuon väsymyksen ja uneliaisuuden karkoittamiseen johon reseptin sainkin (30 mg 2-3 krt päivässä tarvittaessa).
Olen viime aikoina, väsymystä ja uneliaisuutta tuntiessani, myös rohkaistunut ottamaan kofeiinitabuja jopa muutaman kerran päivässä jopa 2-3 kerralla (en juo kahvia, vain teetä muutaman kerran päivässä) uskallettuani ennen ottaa vain purkissa sanotun 1 tabu 2-3 krt päivässä (heh), mikä ei ole juuri auttanut pysymään virkeänä esim autoa ajaessa, moottoripyörän kyydissä istuessa, kokouksissa tai koulutuksissa yms passiivisissa tilanteissa.
Nyt kysynkin teiltä, joilla on kokemusta efedriini-kofeiini-yhdistelmän käytöstä tai efestä tai kofeiinista erikseen: Mitä vaikutuksia on ollut - jaksatteko treenata enemmän - väsyttääkö vähemmän - oletteko laihtuneet - onko ollut sivuvaikutuksia? Jos päättäisin kokeilla yhdistelmää kunnonkohotukseni ja painonpudotukseni tueksi (ja siinä samalla pysyäkseni hereillä heh) minkä verran ottaisin ja useammanko kerran päivässä vai ainoastaan ennen treeniä? Ja korostan tietysti, että tiedän mielestäni riskit ja että olen terve. Kiitos kommenteista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuuluis tuonne roinapuolelle, sinne kuuluu nämä efe-kofu-jutut.

Siirto roinapuolelle, koska efe-asiat kuuluvat sinne.

SuBi sanoi:
Kuuluis tuonne roinapuolelle, sinne kuuluu nämä efe-kofu-jutut.

lue stoori

hänellä on resepti.. silloin efe on LAILLISTA..
en kuitenkaan menis neuvomaan annostuksessa.. muuten voi tulla syyte kuoleman tuottamuksesta :D

Jos lekuri antaa ohjeeksi 2-3 krt / vrk ja 30 milligrammaa tabussa, niin eiköhän tuo ole aivan riittävä määrä kofujen kanssa pienen rasvanpolttoefektin saamiseksi. Yliannostuksen vaaraa ei noilla määrillä voi todellakaan olla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom