Kokemuksia E-Ville:stä

Ikä
31
Kaupunki
Jyväskylä
En löytänyt tällekkään aiheelle jo tehtyä threadia, joten tein uuden (jos on, niin lukkoon vaan)

Niin, eli kuten nimikin jo kertoo, onko kellään pakkiksessa mitään kokemuksia E-Ville nettikaupasta? Kaveri on siis se, joka myy Hongkongista tavaraa suomeen. Myynnissä on niin mp3, mp4, ja mp5 soittimia, kännyköitä yms. elektroniikkaa. Itse olin ajatellut ostaa tuolta tuon Diel Symphony Mp4-soittimen.
Linkki E-Villen sivuille: http://www.e-ville.hk/fi/page/?name=Main

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhden pelin olen sieltä tilannut, viikko meni että saivat tilauksen sisään ja tavaran lähetettyä, toinen viikko siihen että peli matkusti Hong Kongista kotiin.

Ei kait tuossa mitään sen kummempaa, toimituksissa vaan voi kestää tovin.

Mä tilasin sieltä leikkikaluksi sellasen radio-ohjattavan helikopterin. Maksut suoraan nettipankista ja jotakuinkin reilu viikko meni niin oli paketti postilaatikossa.

Kaveri juttelin sen veljen tilanneen semmosen kosketusnäytöllisen MP4-soittimen, ja ei siinäkään ollu mitään ihmeellistä ollu.

Viimeksi muokattu:
Ok, no hyvä juttu että ei oo ainakaan mitään huonoja kokemuksia. Tollasista Hongkong liikkeistäkään kun ei oikein voi tietää, niin en nyt halua ostaa ihan "sikaa säkissä" :D

Tilasin syksyllä tuolta PS3:lle GTA4-pelin. Muistaakseni kesti noin kaksi viikkoa tuotteen saapuminen maksusuorituksesta verkkopankissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom