Kokemuksia beetakaroteenista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pimmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olettekos kokeilleet beetakaroteenivalmisteita?Itse ostin Karovit-purkin,ei ole lisätty esim. vitamiinia,mutta oli kohtuu halpa!Paljon on kyllä valikoimaa näissäkin,vaikea tietää mitä ottaa tai onko erot nyt edes kovin huomattavia...
Palan melko helposti alkukesästä ja muutenkin rusketus tarttuu aika huonosti varsinkin jalkoihin.Saapas nähä onko tabuista apua.Onnistuin kyllä polttamaan itseni jo viime perjantaina juuri kun olin purkin saanut ostettua!:rolleyes:

Millaisia kokemuksia teillä on,onko rusketus tullut/säilynyt paremmin yms.?Yleensäkin jos olette testanneet eri valmisteita,niin onkos löytynyt eroja?Lisäksi luin joitakin threadeja,joissa puhuttiin myös beetakaroteenin vaikutuksesta ihon kuntoon...Tällöin kyseessä taisi kuitenkin olla suuremmat annokset kuin se 6mg eli 1 tabu,jota purkissa maksimimääräksi suositellaan!Mitä mieltä?

Eilen vietin yhden jälkeen koko päivän ulkona korista pelatessa,aurinkorasvaakin tuli läiskäistyä.Nyt ihmetyttää kun en ole palanut ja tuntuu ettei aurinko olisi edes tarttunut.Vai olenkohan vaan tottunut siihen,että ensin pitää palaa ja sitten voi ruskettua!Ja nyt niin ei käykään,koska beetakaroteenit toimii,vaikka vasta perjantaina aloitin syömään...Noh,pitääpä kai tarkkailla tilannetta.

Rusketusta odotellessa!:hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mainostan taas näitä Imedeenin Tan Optimizer -kapseleita :) Ovat kohtuu tyyriitä, mutta toimivat! Esim. viime syksynä Dubaissa en palanut, vaikka parhaimmillaan mittari kipusi ad +40 ja paahde oli melkoinen. Nytkin niitä olen kuukauden päivät popsinut, kun kohta lähden etelän lämpöön kesäväriä hakemaan ;)

Zone-sarja -42%
Mulla on ollut käytössä useita eri valmisteita, myös tuo kyseinen karovit. Ehdottomasti sieltä markkinoiden halvimmasta päästä, mutta eikähän toi pelitä siinä missä muutkin. Itse otan karovitia tupla-annoksen, sen verran mieto valmiste muihin käyttämiini valmisteisiin verrattuna. Koskaan en ole palanut vaikka melkoinen auringonpalvoja olenkin.

Mulle ehdottomasti paras beetakaroteenilähde on porkkana :rock:
Syön kaksi kolme porkkanaa päivässä helmikuusta lähtien ja arskaa rupeen ottamaan yleensä maaliskuussa bikineissä (tänä vuonna tosin vasta huhtikuun loppussa).
Omasta mielestäni päivetyn suht`koht` hyvin.

Porkkanamehusta saa kivasti myös beetaa, muttei kuitua kuten porkkanasta.

Minä käytin viime vuonna erillistä beetakaroteenivalmistetta, kunnes huomasin että käyttämäni supermonivitamiinipilleri sisältää ihan riittävästi beetakaroteenia - ei sitä tarvitse eri pillerinä ottaa. Säästyy rahat johonkin muuhun. Kyseessä siis erikoisvalmiste, ei mikään apteekin tavismultivita. Tsekatkaas huvikseen monivitamiininne tuoteseloste.

Mä söin joskus vuosia sitten sellaisen kolmen viikon beetakaroteenikuurin (en nyt enää muista tuotteen nimeä) ennen etelän reissua. Mitään mullistavaa eroa rusketuksen tarttumisessa tai pysyvyydessä en havainnut. En tosin palanutkaan. Eli en tiedä, oliko beetakaroteenista minkäänlaista hyötyä vai ei. Tuon jälkeen en ole kuitenkaan enää mitään erillisiä beetakaroteenivalmisteita ostanut.

Latest posts

Back
Ylös Bottom