Kokemuksia ---> 100 % Whey Protein ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään kokemuksia 100% whey proteiinista? Itse ajattelin tuota ostaa mutta mietinnän alla vielä.

Aineosat: Ultrasuodatettu herakonsentraatti sisältäen laktoglobuliinin, laktoferriinin, lakta-albumiinin ja immunoglobuliinin fraktioita, makuaromin, L-Glutamiinin, aspartaamin.

Ravintosisältö/annos (25 g): Energia 96 kcal/ 404 kj, Proteiini 19 g, Hiilihydraatti 1,4 g, Rasva 2 g, Kolestroli 22mg, Natrium 36 mg, Kalium 111 mg.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On aika vaikeaa pistää noita prodeja sen enempi paremmuus järjestykseen tai mitään faktaa että toimiiko vai ei? Ainoastaan joku maku ja vaahtoavuus on niitä joita voi jotenkin arvostella. Joten kai se tuo prode menee siinä missä muutkin.
Mua häiritsee hirveästi tuossa tuo nimi 100% whey protein. Mitä ihmeen 100%? Mä ymmärrän tässä yhteydessä että silloin tuossa pitäs olla kaikki proteiinia eikä muutaman gramma hiilareita ja rasvaa...? Sanotaan noin että parempiakin prodeja löytyy jos katsotaan suhteessa 100grammaan: prodea 76g, hiilareita 5,6, rasvaa 8g.
Itselleni merkitsee lisäprodeissa eniten nuo pitoisuudet. En itse ostaisi.

Ihan perus konsentraatti (halpishera) sisällön puolesta. Jos saat suhteellisen halvalla (alle 15€/kg), niin osta pois vain vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom