Kokeile vedonlyöntiä Parbetillä, saat panokset takaisin jos häviät!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Supaman
  • Aloitettu Aloitettu
Jam sanoi:
Laitoin sähköpostinkin supporttiin, vaikken sitäkään ymmärtäny että heti vai vasta hävitessä.

Tuota mietin itsekin että pitääkö se laittaa heti, vai vasta sitten jos/kun on hävinnyt?

Prkl, keskiviikkona siirsin rahat pelitilille mutta niitä ei näy vieläkään siellä. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
madjack sanoi:
Tuota mietin itsekin että pitääkö se laittaa heti, vai vasta sitten jos/kun on hävinnyt?

Prkl, keskiviikkona siirsin rahat pelitilille mutta niitä ei näy vieläkään siellä. :wall:

Missä sul on tili?

Itellä on Nordeassa eikä mullakaan näy vaikka luulis siirtyvän heti sinne!
Mitäs sitten jos ne rahat on esim. vasta 18 päivä pelitilillä?

MJ45 sanoi:
Missä sul on tili?

Itellä on Nordeassa eikä mullakaan näy vaikka luulis siirtyvän heti sinne!
Mitäs sitten jos ne rahat on esim. vasta 18 päivä pelitilillä?

Nordeassa mullakin. Pitäis siirtyä samantien joo, mutta nuo tekee tuon homman ilmeisesti käsin ja näköjään kestää ihan *tun kauan.

Jos ei kerkeä pelaamaan ennen tuota 17. päivää ku tarjous on voimassa niin siirrän rahat takasin omalle tililleni enkä vieraile kyseisen firman sivuilla enää koskaan. :jahas:

madjack sanoi:
Nordeassa mullakin. Pitäis siirtyä samantien joo, mutta nuo tekee tuon homman ilmeisesti käsin ja näköjään kestää ihan *tun kauan.

Jos ei kerkeä pelaamaan ennen tuota 17. päivää ku tarjous on voimassa niin siirrän rahat takasin omalle tililleni enkä vieraile kyseisen firman sivuilla enää koskaan. :jahas:

jos ne rahat ei ole seuraavan päivänä suorituksesta niin kannattaa laittaa sähköposti jossa kerrot asiakasnumerosi ja paljonko olet tallettanut. se yleensä auttaa että rahat hoituvat nopeesti sitten pelitilille. itse kyllä nordealla rahat oli seuraavana päivänä pelattavissa. :)

ja voitto kotiin!! :kippis1:

Laitoin mailia Parbetille ja sieltä tuli vastaus että siinä kestää 3 pankkipäivää että rahat tulee sinne näkyviin! :curs:

Mielenkiinnosta:

Tuliko voittoja??? Ei tahdo mulla voittorahat tulla sitten millään pankkitilille.....

Jam sanoi:
Mielenkiinnosta:

Tuliko voittoja??? Ei tahdo mulla voittorahat tulla sitten millään pankkitilille.....

Kesti niiden tulo itelläkin yllättävän kauan, mutta tuli kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom