"Koiranruoat" ihmiselle?

ehkä helpointa on että jätätte koiran ruuat syömättä ja syötte koiran.

Kiinalainen herkku: Pekingin kultainen noutaja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ehkä helpointa on että jätätte koiran ruuat syömättä ja syötte koiran.

Kiinalainen herkku: Pekingin kultainen noutaja

Tuossa lähellä on opiskelija asuntoloita joissa paljon asuu kiinalaisia. Aina kun ne kulkee ohi kun olen koiran kans lenkillä niin ne katsovat koiraa suupielet kuolassa...

Parasta ruokaa kanankauloista tulee ehdottomasti keittämällä niitä pitkään, jolloin liha irtoaa rustosta. Itse rouskuttelen kaulat kokonaisina pitkän hauduttamisen jälkeen, mutta herkimmille tämä ei ehkä sovi. Sydänjauhelihasta voi tehdä vaikkapa lihapullia (nam!) ihan kuten mistä tahansa jauhelihasta. Kokonaiset sydämet on hyviä keitettyinä tai paistettuina. Eipä noille sen kummemmin mitään reseptejä tarvitse, ihan samalla tavalla valmistetaan kuin muukin ruoka.

1,67e/kg hintainen kaupan suikalepaketti oli varmaankin marinoitua tavaraa? Jokainen itse järjestelee pienessä mielessään järjestyksen, mutta minusta vanhaksi menevä liha menee järjestyksessä jopa eläinruoan alapuolelle. Viimeisen päiväyksen lihat saa muuten kaupan roskiksesta seuraavana päivänä ihan maksutta, joten 1,67e/kg on ryöstöä!

Joo marinoitua tavaraa on. Olen aiemmin syönyt vain fileesuikaleita, mutta nyt kokeilin massakauden kunniaksi noita paistisuikalieta ja hyvin on uponnut ja kipeeksi en ole tullut. Mutta kukin jatkakoon valitsemallaan tiellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom