wtf, mikä on purjolohi ?
Eiköhä se oo vaa joku hauska synonyymi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wtf, mikä on purjolohi ?
Vähän kipeänä olen tässä ollut, ja olevinaan kiireinen, niin on vielä toistaiseksi jäänyt näillä jäillä matikkareissut tekemättä, mutta viikon päästä viikonlopuksi Pieliselle nykimään. On sitten aivan parasta kalastusta. Tuommosen rontti nelikiloisen kun vielä itekkin sais...
Eiköhä se oo vaa joku hauska synonyymi
Kuinkas moni on kalastellut kuhaa pilkkimällä veneestä? Itse en ole koskaan kokeillut, mutta tätä olisi tarkoitus lähteä kokeilemaan kunhan jäät lähtee. Tavoitteena saada ainakin yksi kuha tällä menetelmällä, kaikki vinkit otetaan vastaan! Toinen tämän kesän tavoite on saada ensimmäinen taimen perhovehkeillä.
Tota on kyllä pitäny kanssa kokeilla. Jossain erä- tai m&k-lehdessä oli viime vuonna juttua tosta. Ahventa on kyllä tullut pilkittyä veneestä, mutta kuha taitaa kuitenkin olla hiukan haastavampi. Ainakin itse näkisin kuhan pilkinnässä ongelmaksi kalojen löytämisen, toki ei se aina niin helppoa ole muillakaan lajeilla, mutta mökkihauen tai onkiahvenen mahdollisia sijaintipaikkoja ei ole vaikea arvata.
Kuhaa pitäisi ilmeisesti hakea syvänteistä, mikä taas edellyttää kaikuluotaimen käyttöä tai hyvää paikallistuntemusta. Se mikä kuhan pilkinnässä on hyvä, niin sitä pitäs tulla ihan keskellä päivääkin eikä tarvi koko yötä vetää niitä balsakapuloita perässään.. Muutoin ihan tasapainoilla lähtisin varmaan kuhaa pilkkimään.
aaah kohta pääsee taas uistelee :D just täks kesäks ostin uuden abu garcian kelan ja vapan mikä on tarkotettu vähän pienimmille kaloille sillä on sit kiva repiä sitä 50 kilosta ahventa ylös järvestä :D:D
Ootettu on kyllä et jäät lähtevät, juuri tulin takasi kattomasta joko järvi ja meri ois sulanu tarpeeks Itte aattelin alotella tänä kesänä Jerkkauksen. Merellä ainakin kovin suosittu tapa kalastaa veneestä, vermeetkin hankittu
edit: ja olis nättii oppii jigittää sillee et tulee jotai kalaaki :D